باخت نیمار و مسی به تیم بزرگ باشگاهی آلمان

به تازگی باخت نیمار و مسی به تیم بزرگ باشگاهی آلمان برای این تیم بسیار ناراحت کننده بوده است. گویا مسی هم نتوانست بایرن را شکست دهد.

سرانجام پس از انتظاری بیش از ۳ ماه، دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با ۲ دیدار همزمان آغاز شد و درحالی که میلان در خانه از تاتنهام پذیرایی می‌کرد، بایرن‌مونیخ میهمان پاریس بود و در نهایت میلان و بایرن‌مونیخ با کسب پیروزی‌های یک بر صفر، نیمی از مسیر حضور در جمع ۸ تیم پایانی را طی کردند.

بیشتر بخوانید:

تیم بزرگ باشگاهی فرانسه به دنبال مشتری برای نیمار

باخت نیمار و مسی به تیم بزرگ باشگاهی آلمان

  • باخت سنگین تیم نیمار و مسی مقابل بایرن مونیخ
باخت نیمار و مسی به تیم بزرگ باشگاهی آلمان
باخت سنگین تیم نیمار و مسی مقابل بایرن مونیخ

در این دیدار که بایرن‌مونیخ به مراتب تیمی بهتر از پاریس بود و با وجود تک موقعیت‌های کاملاً بی‌خطرِ میزبان، نبض بازی را در دست گرفته بود، هافبک نوجوان پاری‌سن‌ژرمن رکورد جوان‌ترین بازیکن حاضر در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا را شکست. وارن زئیر امری درحالی با صلاحدید گالتیه مقابل بایرن‌مونیخ از ابتدا به میدان رفت و حدود یک ساعت در میدان حاضر بود که ماه آینده ۱۷ ساله خواهد شد.

او پیش از این رکورددار جوان‌ترین گلزن تاریخ پاریس هم شده بود. امباپه که در نیمه دوم به بازی آمد، موفق شد ۲ مرتبه دروازه بایرن‌مونیخ را باز کرده و امیدواری را به سکو‌های پارک دو پرنس تزریق کند، اما هر ۲ بار، گلش مردود اعلام شد و پس از آنکه گل نخست را کمک داور به سبب آفساید نپذیرفت، گل دوم را کمک داور ویدئویی پس از بازبینی صحنه، مردود اعلام کرد.

باخت سنگین تیم نیمار و مسی مقابل بایرن مونیخ

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *