توضیحات جنجالی وکیل بیرانوند : عشق مال دهه 60 بود

پس از اینکه حواشی زیادی بر سر جدایی بیرانوند از پرسپولیس برای این بازیکن ایجاد شد، توضیحات جنجالی وکیل بیرانوند در صدا و سیما، خبرساز شد.

پس از اینکه علیرضا بیرانوند، دروازبان با سابقه تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را یک طرفه با باشگاه فسخ کرد، حرف های وکیل بیرانوند برای پرسپولیس در صدا و سیما رخ داد که فسخ قرارداد او را با صحبت های وکیل بیرانوند برای جدایی او از پرسپولیس توجیه می‌کند. در ادامه توضیح وکیل علیرضا بیرانوند در فوتبال برتر را ببینید.

توضیحات جنجالی وکیل بیرانوند

عشق مال دهه 60 بود

سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند شب گذشته در جریان برنامه فوتبال برتر، خطاب به محمد حسین میثاقی، درباره ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس گفت:

با پرسپولیس مذاکره داشتیم و قرار شد مطالبات پرداخت شود ولی نشد. بیرانوند گفت به من بی‌احترامی شده، پرسپولیس ۵ میلیارد هم به حساب بیرانوند می‌ریخت، علیرضا فسخ نمی‌کرد. ‌بیرانوند مجبور شد برای هزینه‌های زندگی‌اش وام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

قلب ابی سردار ازمون برای بیرانوند به حقیقت پیوست ؟

اولین واکنش بیرانوند به حواشی پیوستن به استقلال

او در ادامه گفت:

چند تا از بازیکنان نزدیک بیرانوند گفتند که گلر ذخیره تیم‌های دیگر، بیشتر از تو پول می‌گیرند. این عشق به باشگاه و این حرف‌ها، برای دهه شصته. الان هزینه‌های زندگی را خود شما می‌بینید.

توضیحات جنجالی وکیل بیرانوند
حرف های وکیل بیرانوند برای پرسپولیس

صحبت های وکیل بیرانوند برای جدایی او از پرسپولیس

در ادامه می‌توانید توضیح وکیل علیرضا بیرانوند در فوتبال برتر را ببینید:

وکیل علیرضا بیرانوند درباره پیشنهادات ادامه داد:

علاوه بر استقلال دو باشگاه دیگر داخلی نیز به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند که رقم آن‌ها بیشتر از استقلالی‌هاست.

بیشتر بخوانید:

اولین ویدئو از لحظه فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس

ببینید: علیرضا بیرانوند استقلالی شد !

او اظهار داشت:

قرارداد بیرانوند با پرسپولیس ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. از این مبلغ ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون آن مبلغ پایه است و مابقی آپشن‌ها. مبلغی که قبل از نوتیس اول به بیرانوند پرداخت شده بود حدود ۵۵ درصد از این مبلغ است. یعنی حدود ۱۰ میلیارد تومان به او پرداخت شده بود و هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طلب علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس بود.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *