اظهارات جدید و حمله طارمی به شیر‌ها (لقب اسپورتینگ) سوژه جدید پرتغالی‌ها

اظهارات طارمی علیه باشگاه اسپورتینگ لیسبون از طرف مطبوعات پرتغال همچون روزنامه «رکورد» و روزنامه «اُ ژوگو»، مورد سوژه قرار گرفت.

مهدی طارمی در سال ۱۳۹۸ به باشگاه فوتبال ریو آوه در لیگ برتر پرتغال پیوست. طارمی توانست در دومین بازی برای این تیم و در اولین حضورش به عنوان بازیکن ثابت، هت‌تریک کند. او در بازی بعدی نیز توانست با درخشش خود سه پنالتی را برای ریو آوه کسب کند.

اظهارات طارمی علیه باشگاه اسپورتینگ لیسبون

  • مهدی طارمی در پرتغال

باشگاه فوتبال اسپورتینگ (Sporting Clube de Portugal) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال پرتغال است.این باشگاه در سال ۱۹۰۶ در شهر لیسبون واقع در کشور پرتغال تاسیس شده است. اظهارات طارمی علیه باشگاه اسپورتینگ لیسبون به سوژه اصلی مطبوعات پرتغال بدل شد.

اظهارات طارمی علیه باشگاه اسپورتینگ لیسبون
اظهارات طارمی علیه باشگاه اسپورتینگ

روزنامه «اُ ژوگو» ضمن چاپ تصویر طارمی نوشت:

طارمی مهاجم پورتو به انتقادات درباره شبیه‌سازی‌ها پاسخ داد؛ اسپورتینگ به داوران بی‌احترامی کرد و انتقادات را به سمت آلوالده (اشاره به اسپورتینگ) برگرداند.

روزنامه «رکورد» پرتغال با انتشار تصویر طارمی روی جلد خود نوشت:

حمله طارمی به شیرها (لقب اسپورتینگ)

مهدی طارمی اینتر

 روملو لوکاکو در بازگشت به اینتر نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند. لوکاکو در بیشتر بازی‌ها نیمکت‌نشین ادن ژکو بود. او البته آمار گلزنی خوبی نسبت به دقایق حضورش در اینتر داشت. چلسی برای فروش قطعی لوکاکو به اینتر ۴۰ میلیون یورو می‌خواهد.

با این حال روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشته اینتر علاقه‌ای برای خرید نهایی لوکاکو و پرداخت این مبلغ به چلسی ندارد. با توجه به اینکه ادین ژکو هم اینتر را ترک کرده است، نرآتزوری نیاز به جذب یک مهاجم سرشناس و بزرگ دارد.

پیوستن مهدی طارمی به اینتر ؟

شب گذشته جانلوکا دی مارتزیو خبر داد به دنبال مذاکره روملو لوکاکو با یوونتوس و بی‌محلی به پیشنهاد اینتر، مدیران نراتزوری از او دل‌سرد شده‌اند و در صورتی که چلسی پیشنهاد 40 میلیون یورویی آن‌ها برای لوکاکو را نپذیرد، از خرید این مهاجم بلژیکی صرف‌نظر می‌کنند.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد اما هنوز مشخص نیست که باشگاه پرتغالی چه برنامه‌ای برای حفظ یا فروش این مهاجم ۳۰ ساله دارد. طارمی که در سال ۲۰۱۹ از الغرافه قطر به ریوآوه پرتغال رفت و سپس راهی پورتو شد، فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گلی لیگ پرتغال دست یافت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *