صحبت های مدیر عامل گوگل درباره هوش مصنوعی [+جزئیات]

پس از اعلام اینکه هوش مصنوعی به سرچ گوگل اضافه می‌شود، صحبت های مدیر عامل گوگل درباره هوش مصنوعی بسیار جالب توجه رسانه قرار گرفت.

پس از اینکه اعلام شد گوگل به راه‌ندازی هوش مصنوعی فکر می‌کند، اظهارات مدیر گوگل برای هوش مصنوعی تحت عنوان حرف های مدیر گوگل درباره جامعه جالب توجه برخی از رسانه‌ها قرار گرفت.

هوش مصنوعی و حرف مدیر گوگل بسیار جالب بود و هم به بحث این هوش مصنوعی پرداخت و هم اعلام کرد که جامعه چگونه باید با آن کنار بیاید.

صحبت های مدیر عامل گوگل درباره هوش مصنوعی

صحبت های مدیر عامل گوگل درباره هوش مصنوعی
اظهارات مدیر گوگل برای هوش مصنوعی

مدیرعامل گوگل درباره این هوش مصنوعی که قرار است در گوگل اضافه شود، گفت:

جامعه برای پذیرش هوش مصنوعی به زمان نیاز دارد و در همین حین، کشورها باید این حوزه را قانونمند کنند.

سوندار پیچای، مدیرعامل گوگل و الفابت، که می‌خواهد تجربه جستجوی مردم را با هوش مصنوعی در گوگل نیز فراهم کند، در مورد توسعه سریع AI، به جامعه هشدار داد و معتقد بود که برای جلوگیری از اثرات منفی این تکنولوژی نو ظهور، باید حرکت به سمت هوش مصنوعی را قانونمند کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از مدیر عامل گوگل را ببینید:

صحبت های مدیر عامل گوگل درباره هوش مصنوعی
حرف های مدیر گوگل درباره جامعه

هوش مصنوعی و حرف مدیر گوگل

ماه گذشته‌ی میلادی، گوگل چت‌بات بارد را به عنوان رقیب مستقیم ChatGPT وارد مرحله‌ی آزمایشی کرد. درحالی که گوگل رویکردی بسیار محتاطانه در پیش گرفته، مایکروسافت با سرعت بسیار زیاد در حال تزریق هوش مصنوعی به سرویس‌هایش است. ردموندی‌ها با امضای قرارداد چند‌میلیارد‌دلاری، فناوری استفاده‌شده در ChatGPT را وارد موتور جست‌و‌جوی بینگ و نرم‌افزارهای آفیس کردند.

پیچای سونداراراجان،معروف به سوندار پیچای، مهندس و مدیر اجرایی هندی تبار در حوزه فناوری اطلاعات است که از دهم اوت ۲۰۱۵ به عنوان مدیر عامل اجرایی گوگل انتخاب شد. وی بعد از گذشت چهار سال در روز چهارم دسامبر ۲۰۱۹ پس از کناره گیری لری پیج با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل اجرایی آلفابت برگزیده شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *