بازسازی چهره شاعران ایرانی توسط هوش مصنوعی [+ویدیو]

پس از اینکه ظهور هوش مصنوعی، بسیاری از چهره‌های مختلف را بازسازی کرد، حالا تصاویری از بازسازی چهره شاعران ایرانی توسط هوش مصنوعی منتشر شد.

به تازگی، هوش مصنوعی مشغول به بازسازی برخیا زاچهره‌های معروف است و برخی کاربران ایرانی، بازسازی کردن هوش مصنوعی از چهره شاعران ایران را به او دستور دادند که اتفاق جالبی را رقم زد.

شکل شاعران ایران و بازسازی با هوش مصنوعی در این تصویر سازی هوش مصنوعی، بسیار طبیعی‌تر از هر چیزی است که انسان از این چهره‌های محبوب تاریخی دیده است.

بازسازی چهره شاعران ایرانی توسط هوش مصنوعی

بازسازی چهره شاعران ایرانی توسط هوش مصنوعی
شکل شاعران ایران و بازسازی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در اتفاقی جالب و با درخواست کاربران ایرانی خود، چهره های شاعران مشهور ایران را بازسازی کرده است. در این تصاویر که بازسازی شدن چهره شاعر های ایرانی است، به ترتیب، شکل‌های حافظ، سعدی، فردوسی و مولانا، به تصویر کشیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید شکل شاعران ایران و بازسازی با هوش مصنوعی را ببینید:

بازسازی شدن چهره شاعر های ایرانی

هوش مصنوعی یا همان smart mind یا fake mind یا Artificial intelligence، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد. اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی میتواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است.

کاربردهای AI شامل موتور جستجوهای پیشرفته وب مانند گوگل، سامانه توصیه‌گر که توسط یوتیوب، آمازون و نتفلیکس استفاده شده‌اند، فهم زبان انسان‌ها همچون سیری، دستیار گوگل و الکسا، خودروهای خودران مثل تسلا، تصمیم‌گیری خودکار و رقابت در بالاترین سطوح سامانه‌های بازی استراتژیک

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *