تصویر شهر یزد در آینده توسط هوش مصنوعی [+عکس]

با توسعه هوش مصنوعی جدیدی که منتشر شده، تصاویر مختلف از شهر‌های مختلف را می‌بینیم که تصویر شهر یزد در آینده توسط هوش مصنوعی نیز منتشر شد.

پس از اینکه هوش مصنوعی اخیراً منتشر شده، تصاویر زیادی را از آینده از شهرهای مختلف دنیا پرده برداری کرد، روز گذشته نیز عکس آینده شهر یزد هوش مصنوعی منتشر شد که طراحی هوش مصنوعی از آینده یزد را نشان داد.

شهر یزد در آینده از عکس هوش مصنوعی روایت جالبی از این شهر زیبای کویری ایران را به تصویر کشید که بر خلاف شهرهایی مانند دوبی، یزد زیبا می‌شود و از بین نمی‌رود.

تصویر شهر یزد در آینده توسط هوش مصنوعی

تصویر شهر یزد در آینده توسط هوش مصنوعی
عکس آینده شهر یزد هوش مصنوعی

محمد درویش فعال محیط زیست نوشت:

آنچه که هوش مصنوعی از پتانسیل‌های یزد در آینده می‌بیند! شهری که قربانی استقرار کلکسیونی از صنایع و کسب و کارهای آب‌بر، انرژی‌بر و آلاینده چون لاستیک، کاشی و دامداری صنعتی شده است. یزد می‌تواند جذاب‌ترین و پرخواهان‌ترین شهر کویری جهان شود اگر به کسوف خرد پایان دهیم.

شهر یزد در آینده از عکس هوش مصنوعی

در ادامه می‌توانید عکس آینده شهر یزد هوش مصنوعی را ببینید:

تصویر شهر یزد در آینده توسط هوش مصنوعی
طراحی هوش مصنوعی از آینده یزد

از کاربردهای فناوری هوش مصنوعی در هنر، استفاده از آن در بازسازی آثار هنری آسیب‌دیده است. به این ترتیب که شبکه‌های عصبی با بررسی بخش‌های باقی مانده از یک اثر می‌تواند سبک کار هنرمند را تشخیص داده و بر اساس آن بخش‌های از میان رفته را به شبیه‌ترین شکل ممکن، بازسازی کنند.

خالق واژه هوش مصنوعی جان مکارتی John McCarthy است و از او به‌عنوان پدر علم و دانش تولید ماشین‌های هوشمند یاد می‌شود. اما ظهور این رشته علمی را دهه ۵۰ میلادی و زمانی عنوان می‌کنند که آلن تورینگ Alan Turing این سوال را مطرح کرد که آیا ماشین می‌تواند فکر کند؟

تورینگ در مقاله‌ای که در سال ۱۹۵۰ در نشریه ذهن Mind، موضوعی را طرح کرد که امروز آن را آزمون تورینگ می‌خوانند. پس از آن که تورینگ مساله اندیشیدن و آگاهی را برای ماشین مطرح کرد، این نظر در بسیاری از حلقه‌ها و مراکز علمی مطرح و به آن توجه شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *