مصاحبه با شوماخر به وسیله هوش مصنوعی [+جزئیات]

هوش مصنوعی روز به روز در حال پیشرفت می‌باشد و اخیراً خبری در مورد مصاحبه با شوماخر به وسیله هوش مصنوعی منتشر شد که بسیار عجیب است.

به تازگی خبری تحت عنوان مصاحبه هوش مصنوعی به جای شوماخر در فضای مجازی منتشر شد که کاربران را شوکه کرد. خبر مصاحبه با این هوش مصنوعی یکی از عجیب‌ترین اخبار تکنولوژی اخیر است.

همانطور که می‌دانید چندی پیش شوماخر به دلیل یک حادثه به کما رفت و اخیراً خبر شوماخر و هوش مصنوعی به انتشار رسید. در ادامه به جزئیات کامل این خبر خواهیم پرداخت.

مصاحبه با شوماخر به وسیله هوش مصنوعی

مصاحبه با شوماخر به وسیله هوش مصنوعی
به جای شوماخر، شوماخر و هوش مصنوعی

اتفاق عجیبی که رخ داده این است که بسیاری از رسانه‌ها بار دیگر در حال پرداختن به موضوع شوماخر هستند اما این بار مسئله درباره وضعیت سلامتی او نیست. در واقع همسر و فرزندان او مدت‌هاست که هیچ خبر جدیدی درباره شرایط این قهرمان فرمول یک منتشر نکرده‌اند، کسی که پس از حادثه‌ای در زمان اسکی در کوه‌های آلپ به کما رفت و البته پس از چند سال، حالا شرایط بهتری دارد و تحت نظارت خانواده است.

مصاحبه با شوماخر به وسیله هوش مصنوعی
مصاحبه با هوش مصنوعی

مصاحبه هوش مصنوعی به جای شوماخر

شوماخر در سال 2022 به مایورکا منتقل شد و با وجود دریافت تمامی درمان‌های لازم هنوز شرایطش نامعلوم است. کورینا بتش، همسر او، با تمام وجود برای بهبود وضعیتش تلاش می‌کند و این شرایط همچنان ادامه دارد. اخیر جنجال بسیاری توسط مجله Die Aktuelle به راه افتاد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. آنها در حالی آخرین نسخه‌شان را منتشر کردند که ادعای مصاحبه با شوماخر روی جلد آن به چشم می‌‎خورد و تیترش این بود: شوک به دنیا! اولین مصاحبه.

مصاحبه با شوماخر به وسیله هوش مصنوعی
مصاحبه با شوماخر به وسیله هوش مصنوعی

اظهارات عجیبی در این مصاحبه مطرح شده که بعضی از آنها شامل این صحبت‌ها بود:

زندگی من از زمان این حادثه کاملا تغییر کرده است. این لحظه بسیار سختی برای همسر، فرزندانم و کل خانواده بود. من واقعا مصدوم شدم و چند ماه در کمای مصنوعی بودم چون در غیر این صورت بدنم نمی‌توانست شرایطش را مدیریت کند. دوران سختی داشتم اما تیم پزشکی بیمارستان توانست بار دیگر من را به زندگی برگرداند.

این مجله در ادامه تاکید کرده بود که این اظهارات واقعی نیستند، بلکه توسط هوش مصنوعی طراحی شده‌اند. آنها در این باره ادعا کردند:
در واقع سایت‌هایی هستند که می‌توانید با مراجعه به آنها مکالماتی را با افراد سرشناس داشته باشید و هوش مصنوعی پاسخ‌هایی را برای شما در نظر می‌گیرد. اما این هوش مصنوعی چطور از زندگی افراد، ازدواج، فرزندان و مشکلات آنها خبر دارد؟ احتمالا کسی این اطلاعات را بارگذاری کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *