فوری: به زودی شاهد اولین نمایشگر هوشمند اپل خواهیم بود! +[مشخصات]

اولین نمایشگر هوشمند اپل ؛ مانیتور جدید شرکت اپل که قرار است به زودی تولید شود می‌توانید در حالت آماده‌ به‌کار تبدیل به یک نمایشگر هوشمند شود!

طی شایعات در دسترس قرار گرفته متوجه شدیم که کمپانی اپل تصمیم به تولید و ساخت نمایشگرهای هوشمند خود شده است. صفحه‌ نمایش جدید اپل قابلیتی شبیه ویژگی StandBy سیستم‌عامل iOS ۱۷ ارائه خواهد داد. در ادامه مطلب با خبر مانیتور جدید اپل همراه ما بمانید.

اولین نمایشگر هوشمند اپل

  • نخستین نمایشگر هوشمند اپل

به گزارش منابع خبری:

احتمالاً تا چندی دیگر شاهد رونمایی نمایشگر هوشمند اپل خواهیم بود؛ نمایشگری که از قابلیت iOS 17 در استفاده می‌کند و واقعاً هوشمند است.

اپل ممکن است در حال توسعه یک مانیتور جدید با یک تراشه سیلیکونی سفارشی اپل، مشابه نمایشگر استودیو باشد. گزارشی در خبرنامه‌ی معروف PowerOn امده است که احتمال دارد اپل درحال برنامه‌ریزی برای ساخت نمایشگر جدید باشد که مثل Studio Display از تراشه‌ی سفارشی بهره خواهد برد؛ بدین‌ترتیب می‌تواند کاملاً مستقل از مک عمل کند و هنگامی که فعال نیست مثل صفحه نمایش هوشمند باشد.

این برند در حال کار روی صفحه نمایش 27 اینچ miniLED باشد که درواقع مدل جدیدی از نمایشگر گران‌قیمت Pro Display XDR خواهد بود و امکاناتی مثل دسترسی به دستیار سیری را ارائه خواهد داد. البته پیش‌تر اطلاعاتی از این نمایشگر هوشمند منتشر شده بود و تقریباً می‌توانیم بگوییم که صفحه‌نمایش هوشمند اپل از نوع MiniLED خواهد بود.

اولین نمایشگر هوشمند اپل

مشخصات نمایشگر هوشمند اپل

همچنین شایعاتی مبنی بر کار اپل بر روی نمایشگر هوشمند مشابه آیپد وجود داشت. انتظار می‌رفت که آی‌پد اولین کسی باشد که Standby را دریافت می‌کند و در صورت اتصال به یک پایه مغناطیسی، آن‌ها را به نمایشگر تبدیل می‌کند، اما اپل Standby برای iPadOS را اعلام نکرد. به نوشته‌ ورج، قابلیت نمایشگر هوشمند جدید اپل شباهت بسیار زیادی به ویژگی StandBy در iOS 17 خواهد داشت. این قابلیت به آیفون‌ها اجازه می‌دهد وقتی به برق وصل می‌شوند، ساعت و موارد دیگر را در حالت افقی نمایش دهند و به‌نوعی مثل نمایشگر هوشمند عمل کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *