هوش مصنوعی DeepMind با باشگاه لیورپول قرارداد بست

اخیراً خبری منتشر شده است که در آن به قرارداد باشگاه لیورپول با هوش مصنوعی DeepMind و همکاری آن‌ها با همدیگر اشاره می‌کند.

DeepMind استارتاپ هوش مصنوعی متعلق به گوگل است که به تازگی اعلام کرده با باشگاه لیورپول با آن همکاری خواهد کرد. این همکاری به رونمایی از تاکتیک‌های هوش مصنوعی جدید با نام «TacticAI» اشاره کرده که هدف آن ورود هوش مصنوعی به عرصه فوتبال است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قرارداد باشگاه لیورپول با هوش مصنوعی DeepMind

«TacticAI» با استفاده از داده‌هایی با بیش از 7000 ضربه کرنر و ضربات ایستگاهی در لیگ برتر انگلیس آموزش دیده و قادر است تاکتیک‌های دفاعی و حمله‌ای را با دقتی بیشتر از مربیان طراحی کند که همین نکته می‌تواند انقلابی در صنعت فوتبال و تاکتیک‌های آن ایجاد کند.

یکی از مدیران «DeepMind» در یکی از مصاحبه‌های خود گفت:

فوتبال ورزشی پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی است، اما ما می‌توانیم از داده‌های موجود برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده کنیم.

قرارداد باشگاه لیورپول با هوش مصنوعی DeepMind

این همکاری در حالی صورت گرفته که سرنوشت « یورگن کلوپ »، سرمربی تیم فوتبال لیورپول هنوز مشخص نیست. از سوی دیگر، مدیرعامل شرکت «اینتل» معتقد است که قدرت هوش مصنوعی می‌تواند تا اولین شرکت یک نفره میلیارد دلاری را ایجاد کند. به هر حال باید دید سرنوشت باشگاه لیورپول با هوش مصنوعی DeepMind به چه صورت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قرارداد باشگاه لیورپول با هوش مصنوعی DeepMind چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *