آمازون به پروژه‌های هوش مصنوعی اعتبار رایگان می‌دهد

آمازون برای حمایت از استارتاپ‌های هوش مصنوعی ، اقدام به اعطای اعتبار رایگان برای استفاده از این فناوری کرده است. این اقدام می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی در سرعت پیشرفت اکوسیستم داشته باشد.

آمازون وب‌سرویس (AWS) را با ارائه برنامه‌ای برای حمایت از استارتاپ‌های این فناوری، اقدامی استراتژیک را برای تثبیت موقعیت خود در این حوزه انجام داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


 اعتبار رایگان آمازون به استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی

مدیران شرکت AWS، در مصاحبه‌های اخیر خود با رویترز، از گسترش برنامه اعتبار رایگان برای استارتاپ‌ها خبر داده‌اند که به‌طور خاص، هزینه‌های استفاده از مدل‌های پیشرو این فناوری را هدف قرار می‌دهد. این اقدام می‌تواند به آمازون کمک کند تا جایگاه قوی‌تری در بازار هوش مصنوعی به دست آورد.

آمازون با راه‌اندازی برنامه‌ی Bedrock، برای جذب استارتاپ‌های جدید در این حوزه و تقویت حضور آن‌ها در بازار، مورد توجه قرار می‌گیرد. «هاوارد رایت»، معاون رئیس جهانی استارتاپ‌ها در AWS، بیان کرد که این ابتکار فرصتی است که به استارتاپ‌ها فرصت بازگشت به اکوسیستم استارتاپی را می‌دهد.

هوش مصنوعی

مدیران شرکت AWS آرزو دارند این استارتاپ‌ها را به عنوان اولین مقصد خود و همچنان از خدمات AWS بهره‌برداری کنند تا این سرویس به عنوان یک بستر معتبر و قابل اعتماد برای استارتاپ‌ها شناخته شود.

با اجرای برنامه گسترش‌یافته AWS و ایجاد بستری ویژه برای این پروژه‌ها، امکان استفاده از خدمات و تسهیلات ویژه مانند Anthropic، Meta، Mistral AI و Cohere فراهم می‌شود که این کار به تسهیل و کاهش هزینه استفاده از مدل‌های پیشرفته، برای استارتاپ‌ها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام مدیران شرکت AWS چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *