بهترین فیلم های موزیکال 2024 ؛ معرفی 6 عنوان جذاب

اگر به دنبال داستان‌پردازی‌های عمیق و پر از احساسات هستید که با موسیقی ترکیب شده باشند، بهترین فیلم های موزیکال 2024 برای شما جذاب خواهند بود.

فیلم های موزیکال خارجی از آثار هنری بسیار محبوب در دنیای سینما هستند. آن‌ها ترکیبی از موسیقی، رقص، خوانندگی و داستان را به بیینده ارائه می‌دهد و فضای نسبتاً خاصی دارند. این سبک معمولاً سعی دارد تا با حرکات موزون و موسیقی، داستان را به شیوه خاص‌تر و تاثیرگذارتری بیان کند.

از فیلم های موزیکال عاشقانه گرفته تا درام، همگی به کمک موسیقی‌های مختلف می‌توانند بیننده را به عمق احساسات یک شخصیت ببرند و بدون هیچ دیالوگی به او بفهمانند که چه چیزی در سر کاراکتر فیلم می‌گذرد. اگر از طرفداران این سبک از داستان‌پردازی هستید، جدیدترین فیلم های موزیکال که در این مطلب معرفی می‌شوند، برای شما جذابیت زیادی خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


از جذابیت‌های بهترین فیلم های موزیکال جدید می‌توان به موسیقی آن‌ها اشاره کرد. این آثار با آهنگ‌ها و قطعات موسیقی زنده می‌شوند. این آهنگ‌ها باعث ترکیب شدن درام و احساسات، ایجاد جوی متناسب با صحنه‌ها و بیان بهتر داستان خواهند شد.

بهترین فیلم های موزیکال 2024

در ادامه لیست بهترین فیلم های موزیکال 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین فیلم های موزیکال 2024
فیلم های موزیکال خارجی جدید

فیلم‌های موزیکال معمولاً با صحنه‌های فانتزی و لباس‌های جذاب طراحی می‌شوند. این طراحی‌ها باعث ترکیبی منحصربه‌فرد از رنگ‌ها، فرم‌ها و جزئیات هنری خواهند شد که تجربه بصری زیبایی را برای تماشاگران فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی فیلم های موزیکال خارجی جدید می‌پردازیم.

دختران بدجنس (Mean Girls)

بهترین فیلم های موزیکال 2024

  • کارگردان: سامانتا جین، آرتورو پرز جونیور
  • بازیگران: آنگوری رایس، رنه رپ، اولی کراوالیو، ژاکل اسپایوی
  • تاریخ اکران: 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402)

دانش‌آموزان North Shore High برگشته‌اند. کمدی نمادین دهه 2000، دختران بدجنس، در ژانویه 2024 با تغییراتی عظیم در موسیقی به پرده سینما بازمی‌گردد. این اثر یکی از فیلم های موزیکال تینیجری است که در زمان خود طرفداران زیادی داشت.

جدا از آهنگ و رقص پر سر و صدا، طرفداران این عنوان از حضور بازیگران سابق شامل «رنی رپ» و «اشلی پارک» لذت خواهند برد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا این فیلم جدید موزیکال مانند نسخه قبلی عملکرد خوبی خواهد داشت یا خیر.

تریلر رسمی و آخر فیلم Mean Girls

جوکر: جنون دو نفر (Joker: Folie à Deux)

بهترین فیلم های موزیکال 2024
فیلم جدید موزیکال
  • کارگردان: تاد فیلیپس
  • بازیگران: واکین فینیکس، لیدی گاگا
  • تاریخ اکران: 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403)

وقتی اعلام شد که قسمت دوم جوکر قرار است یک فیلم موزیکال 2024 باشد، بسیاری از طرفداران تعجب کردند. «تاد فیلیپس» این پروژه بلندپروازانه را کارگردانی می‌کند و «واکین فینیکس» مجددا در نقش «آرتور فلک» ایفای نقش خواهد کرد.

«لیدی گاگا» در نقش «دکتر هارلین کوینزل» با نام مستعار «هارلی کوین»، به بازیگران این اثر پیوسته است. با اینکه داستان جوکر 2 کمی مبهم است، اما انتظار می‌رود که یکی از بهترین فیلم های موزیکال 2024 را شاهد باشیم.

تریلر فیلم Joker: Folie À Deux

شرور: قسمت اول (Wicked: Part One)

بهترین فیلم های موزیکال 2024

  • کارگردان: جان ام چو
  • بازیگران: سینتیا اریوو، آریانا گرانده، میشل یو، جف گلدبلوم
  • تاریخ اکران: 27 نوامبر 2024 (7 آذر 1403)

قسمت اول شرور یکی از جذاب ترین فیلم های موزیکال 2024 خواهد بود. شاید موردانتظارترین اقتباس موزیکال فیلم در تمام دوران، Wicked باشد. شایعات مربوط به یک نسخه سینمایی از نمایش طولانی مدت برادوی حداقل به دهه 2010 باز می‌گردد.

تقریبا ده سال بعد، «جان ام چو» به عنوان کارگردان پروژه به همراه «آریانا گرانده» در نقش «گلیندا» و «سینتیا اریوو» در نقش «الفابا» معرفی شدند. چند ماه پس از اعلام این خبر، «چو» فاش کرد که این فیلم جدید موزیکال به دو قسمت تقسیم می‌شود که شرور: قسمت اول در نوامبر 2024 و قسمت دوم در سال بعد به سینماها می‌روند. شرور یکی از بهترین فیلم های موزیکال 2024 است که انتظارات زیادی از آن می‌رود.

تریلر فیلم Wicked

پایان (The End)

بهترین فیلم های موزیکال 2024
جدیدترین فیلم های موزیکال
  • کارگردان: جاشوا اوپنهایمر
  • بازیگران: تیلدا سوینتون، جورج مک کی، موسی اینگرام، مایکل شانون
  • تاریخ اکران: 2024

به نظر می‌رسد که The End یکی از محبوب ترین فیلم های موزیکال 2024 باشد. اطلاعات کمی در مورد این فیلم وجود دارد، اما این همان چیزی است که آن را هیجان انگیزتر می‌کند. The End به کارگردانی «جاشوا اوپنهایمر» درباره خانواده‌ای مرفه است که دهه‌ها پس از آخرالزمان در یک پناهگاه زیرزمینی پنهان شده‌اند.

شاید عجیب به نظر برسد، اما این یک فیلم موزیکال است. فیلمبرداری آن با بازی «تیلدا سوینتون» و «مایکل شانون» در سال 2023 در ایرلند آغاز شد. اگرچه هنوز هیچ تریلر یا حتی تاریخ اکران رسمی منتشر نشده، اما قطعا جزو بهترین فیلم های موزیکال جدید قرار می‌گیرد.

طلسم‌شده (Spellbound)

بهترین فیلم های موزیکال 2024

  • کارگردان: ویکی جنسن
  • بازیگران: راشل زگلر، نیکول کیدمن، خاویر باردم، تیتوس برگس
  • تاریخ اکران: 2024

یکی از کارگردانان مشترک سری انیمیشن‌های شرک، قرار است در سال 2024 انیمیشنی به نام Spellbound را اکران کند. این فیلم موزیکال 2024 داستان شاهزاده خانمی را نشان می‌دهد که سعی دارد یک طلسم را احیا کند.

خواننده و بازیگر، «ریچل زگلر» صداپیشگی این انیمیشن را بر عهده خواهد داشت. بازیگران دیگری شامل «نیکول کیدمن»، «نیتن لین»، «خاویر باردم»، «جنیفر لوئیس» و «جردن فیشر» در این پروژه حضور دارند. در حال حاضر، برای این اثر تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اما ما مشتاقانه منتظریم که یکی از بهترین فیلم های موزیکال 2024 را شاهد باشیم.

موفاسا: شیر شاه (Mufasa: The Lion King)

بهترین فیلم های موزیکال 2024
جذاب ترین فیلم های موزیکال 2024
  • کارگردان: بری جنکینز
  • بازیگران: آرون پیر، کلوین هریسون جونیور، ست روگن، بیلی آیچنر
  • تاریخ اکران: 20 دسامبر 2024 (30 آذر 1403)

موفاسا: شیر شاه به کارگردانی «بری جنکینز»، یکی از جدیدترین فیلم های موزیکال دیزنی است که در سینماها اکران خواهد شد. داستان موفاسا که پیش از رویدادهای انیمیشن سال 1994 رخ می‌دهد و ادامه بازسازی آن در سال 2019 است، پادشاه «پراید راک» را در سال‌های جوانی نشان می‌دهد. «آرون پیر»، هنرپیشه بریتانیایی، صداپیشگی این شخصیت نمادین را به همراه «کلوین هریسون جونیور»، در نقش برادرش «اسکار»، بر عهده دارد.

نخستین نگاه رسمی به لایو اکشن Mufasa: The Lion King

سوالات متداول

قسمت دوم شرور (Wicked: Part Two) در چه تاریخی اکران خواهد شد؟

دومین قسمت از فیلم شرور در تاریخ 25 دسامبر 2025 (4 دی 1404) اکران خواهد شد.

آیا لایو اکشن دیگری از دنیای شیر شاه ساخته می‌شود؟

در حال حاضر اطلاعاتی مربوط به ساخت لایو اکشن‌های دیگر از شیر شاه منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین فیلم های موزیکال 2024 چه بود؟ شما منتظر کدام فیلم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *