داستین هافمن، هلن هانت و سوفیا بوتلا به فیلم جدید پیتر گرینوی پیوستند

داستین هافمن به همراه هلن هانت و سوفیا بوتلا، به فیلم جدید پیتر گرینوی پیوست. این فیلم در ایتالیا با کارگردانی و نویسندگی «گرینوی» فیلمبرداری می‌شود.

داستان فیلم جدید «گرینوی» که هنوز عنوان رسمی ندارد، درباره یک مرد خردمند است که به عنوان آخرین ماجراجویی خود مرگی خاص می‌خواهد. «جیاکومو جیانیوتی»، «جونو دیویس» و «لورا مورانته» از دیگر بازیگران این فیلم هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم جدید پیتر گرینوی

کارگردان 82 ساله کتاب بالینی می‌گوید:

موضوع این فیلم بسیار قابل فهم و در این روزگار که پایان زندگی هر روز در خبرها مطرح می‌شود، جالب توجه است. بنابراین، خوشحالم که با بازیگران و عوامل فوق‌العاده‌ای همکاری می‌کنم تا این داستان را به تصویر بکشم.

این فیلمساز در گذشته هنرمند و نقاش بوده و در دهه 1960 به تدوین فیلم روی آورد؛ اما به سرعت برای کارگردانی اولین فیلم خود گام برداشت.

فیلم جدید پیتر گرینوی

«هافمن» به زودی در جشنواره کن فیلم مگالوپلیس به کارگردانی «فرانسیس فورد کاپولا» حضور خواهد داشت. «هانت» برای فیلم بهتر از این نمی‌شود نامزد اسکار شده و چهار جایزه امی برای سریال دیوانه تو در کارنامه‌اش دارد. «بوتلا» بازیگری الجزایری تبار است و قبلا در فیلم ماه شورشی به کارگردانی «زک اسنایدر» سابقه بازی داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم جدید پیتر گرینوی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *