تریلر انیمه Power of Hope ~Grown-Up Precure 23 منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه Power of Hope ~Grown-Up Precure 23 منتشر شد. در ادامه می‌توانید تیزر انیمه Power of Hope ~Grown-Up Precure 23 را ببینید.

وب‌سایت رسمی انیمه Kibō no Chikara ~Otona Precure 23~ پخش یک تیزر تریلر این انیمه را در روز پنجشنبه آغاز کرد. این تیزر روایت یوکو سانپی را به نمایش می گذارد. Sanpei در این انیمیشن در نقش Nozomi Yumehara بازخواهد گشت. تاریخ انتشار انیمه Power of Hope ~Grown-Up Precure 23 در ماه اکتبر خواهد بود.

تریلر انیمه Power of Hope ~Grown-Up Precure 23

تریلر انیمه Power of Hope ~Grown-Up Precure 23
تاریخ انتشار انیمه Power of Hope ~Grown-Up Precure 23

تاکایوکی هامانا کارگردانی سریال را در Toei Animation و Studio DEEN بر عهده دارد. یوشیمی ناریتا که پیش از این روی چندین فیلم و سریال Precure کار کرده بود، آهنگسازی سریال را بر عهده دارد. Atsuko Nakajima طراحی شخصیت‌ها را بر عهده دارد و Naoki Satō که همچنین در چندین سریال Precure از جمله Yes کار کرده است کارهای موسیقی انیمه را انجام می‌دهد.

Toei Animation قبلاً Kibō no Chikara Otona Precure 23 و انیمه آزمایشی Mahō Tsukai Precure 2 را به عنوان بخشی از پروژه بیستمین سالگرد فرنچایز Precure معرفی کرده بود. Toei Animation هر دو پروژه را برای طرفداران بزرگسال می‌سازد.

انیمه Kibō no Chikara ~Otona Precure 23~

در ادامه می‌توانید تیزر انیمه Power of Hope ~Grown-Up Precure 23 را در یوتیوب مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *