تصاویر رسمی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شد !

پس از اعلام رسمی تاریخ پخش فیلم جدید مارتین اسکورسیزی، تصاویر رسمی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شد تا بینندگان و طرفداران را تشنه نگه دارد.

فیلم جدید اسکورسیزی ، یکی از مهم‌ترین محصولات سال 2023 می‌باشد که چندی پیش، عکس های جدید فیلم Killers of the Moon منتشر شد و تصویر رسمی فیلم اسکورسیزی یکی از مهم‌ترین اتفاقات به شمار می‌رفت.

در تصاویر لو رفته فیلم جدید اسکورسیزی نشان داده می‌شود که خود مارتین در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازد و نقشی کوتاه و یا شاید تأثیرگذار را در این فیلم ایفا کند.

تصاویر رسمی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شد

تصاویر رسمی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی
تصاویر رسمی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی, تصاویر لو رفته فیلم جدید اسکورسیزی

قاتلان ماه گل یا همان Killers of the Flower Moon یک فیلم درام، وسترن آمریکایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است که بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری اریک راث نوشته است، بر اساس کتاب غیرداستانی پرفروش 2017 قاتلان ماه گل: قتل های اوسیج و تولد اف بی آی اثر دیوید گرن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شد !

تاریخ اکران فیلم Killers Of The Flower Moon مشخص شد !

طرح آن بر روی یک سری قتل‌ها اوکلاهاما در طول دهه 1920 متمرکز است که پس از کشف نفت در زمین‌های قبیله‌ای انجام شد. در این فیلم لئوناردو دی کاپریو، که به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار جسی پلمونز نیز فعالیت می‌کند، بازی کرده و در کنار او، لیلی گلادستون، برندان فریزر، جان لیتگو و رابرت دنیرو به ایفای نقش می‌پردازند.

عکس های جدید فیلم Killers of the Moon

در ادامه می‌توانید تصویر رسمی فیلم اسکورسیزی را ببینید:

تصاویر رسمی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی
تصاویر رسمی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی, عکس های جدید فیلم Killers of the Moon

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن در 20 می 2023 خواهد داشت و قرار است در تاریخ 6 اکتبر 2023، قبل از اکران گسترده در ایالات متحده در 20 اکتبر، توسط پارامونت پیکچرز در سینماهای منتخب اکران شود. همچنین برای انتشار جریان نامشخص در Apple TV+ برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *