تریلر فصل دوم انیمه Mamekichi Mameko NEET no Nichijō [+تاریخ انتشار]

به تازگی تریلر فصل دوم انیمه Mamekichi Mameko NEET no Nichijō منتشر شد. در ادامه می‌توانید تیزر فصل دوم Mamekichi Mameko NEET no Nichijō را ببینید.

وب سایت رسمی انیمه تلویزیونی مانگای Mamekichi Mameko NEET no Nichijō از ویدیوی تبلیغاتی و تصویری جدید برای فصل دوم این انیمیشن رونمایی کرد. تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Mamekichi Mameko NEET no Nichijō در 17 می است.

تریلر فصل دوم انیمه Mamekichi Mameko NEET no Nichijō

تریلر فصل دوم انیمه Mamekichi Mameko NEET no Nichijō
مانگای Mamekichi Mameko NEET no Nichijō

اولین فصل این انیمه در اکتبر 2022 در برنامه Pop UP تلویزیون فوجی در همان بازه زمانی روزهای هفته به نمایش درآمد، اما آن برنامه در دسامبر 2022 به پایان رسید. نیمه دوم فصل اول در 11 ژانویه در برنامه جدید پوکا پوکا در تلویزیون فوجی پخش شد. ساتوشی کووابارا کارگردانی این انیمیشن را در Tezuka Production بر عهده دارد.

واتارو چیهارا طراحی شخصیت ها را بر عهده دارد، در حالی که ماکوتو ناگائو به عنوان طراح شخصیت فرعی شناخته می‌شود. یوشیمی ساکای مدیر هنری است، در حالی که یومی ابورایا هنرمند کلید رنگ است. هیروشی اونیشی مدیر فیلمبرداری و واتارو اوچیدا تدوین می‌باشد. ساتوشی موتویاما کارگردان صدا است.

تیزر فصل دوم Mamekichi Mameko NEET no Nichijō

در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه را در یوتیوب ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *