تریلر انیمه جدید Ikimono-san منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه جدید Ikimono-san منتشر شد. در ادامه مطلب تیزر انیمه Ikimono-san می‌توانید ویدیو تبلیغاتی انیمه Ikimono-san را ببینید.

کارکنان مجموعه انیمه‌های کوتاه Ikimono-san آتسوشی وادا، روز دوشنبه یک تیزر ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کردند. این ویدئو پیش نمایش صداهای شخصیت‌های اصلی، پسری به نام ایگاگوری و همراه همیشگی سگش است. با این حال، کارکنان هنوز صدای بازیگران انیمه را اعلام نکرده‌اند. تاریخ انتشار انیمه جدید Ikimono-san در ماه جولای است.

تریلر انیمه جدید Ikimono-san

تریلر انیمه جدید Ikimono-san
تاریخ انتشار انیمه جدید Ikimono-san

این سری شورت بر اساس بازی Wada’s My Exercise درباره پسر کنجکاویی است که با یک سگ ورزش می‌کند. پسر با کمک شجاعانه سگش با موجودات مختلفی روبرو می‌شود. وادا شخصاً فیلم‌های کوتاه را کارگردانی می‌کند و نوبواکی دوی برنامه ریزی و تولید را بر عهده دارد. New Deer در حال ساخت انیمیشن کوتاه هستند و انیمیشن Toei در حال توزیع است.

این انیمه در ماه جولای از کانال های MBS و TBS و شرکت های وابسته به آنها در بلوک برنامه نویسی “Super Animeism” پخش خواهد شد. این انیمه 52 قسمت 90 ثانیه‌ای خواهد داشت.

ویدیو تبلیغاتی انیمه Ikimono-san

در ادامه می‌توانید تیزر انیمه Ikimono-san را در یوتیوب مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *