تریلر انیمه Dekoboko Majo no Oyako Jijō منتشر شد [+تاریخ انتشار]

به تازگی تریلر انیمه Dekoboko Majo no Oyako Jijō منتشر شد. در ادامه همراه ما بمانید تا تیزر انیمه Dekoboko Majo no Oyako Jijō را ببینید.

کارکنان انیمه تلویزیونی مانگای Dekoboko Majo no Oyako Jijō (شرایط خانوادگی جادوگر نامتعادل) Piroya اولین ویدیوی تبلیغاتی و اولین تصویری کلیدی انیمه را در روز شنبه عرضه کردند. این ویدیو تعداد بیشتری از بازیگران و کارکنان اصلی را نشان می‌دهد. تاریخ انتشار انیمه Dekoboko Majo no Oyako Jijō در ماه اکتبر است.

تریلر انیمه Dekoboko Majo no Oyako Jijō

تریلر انیمه Dekoboko Majo no Oyako Jijō
ویدیو تبلیغاتی انیمه Dekoboko Majo no Oyako Jijō

بازیگران جدید اعلام شده عبارتند از:

  • تاکایا هاشی در نقش ققنوس
  • رومی پارک در نقش لیرا
  • کانا حنازاوا روایت را ارائه می‌دهد.

ماساهیرو تاکاتا کارگردانی انیمه را در A-Real و همچنین صداگذاری را در Saber Links بر عهده دارد. GyroKnuckle فیلمنامه سریال را بر عهده دارد و Miwa Yoshida طراحی شخصیت‌ها را بر عهده دارد. ریسا آرای در حال طراحی وسایل است، و ریسا ناکامورا به عنوان هنرمند کلیدی رنگ ایفای نقش می‌کند. ماسااکی کاواگوچی کارگردانی هنر انیمه را بر عهده دارد و ماساتو ماکینو مدیر فیلمبرداری ترکیبی است. Masaki Utsunomiya (Zero-G) در حال ویرایش است. موزیسین myu در حال ساخت موسیقی متن است.

تیزر انیمه Dekoboko Majo no Oyako Jijō

در ادامه می‌توانید ویدیو تبلیغاتی انیمه Dekoboko Majo no Oyako Jijō را در یوتیوب مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *