هزینه ساخت GTA VI مشخص شد [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر هزینه ساخت GTA VI در صنعت گیم سروصدای زیادی برپا کرده که حواشی و جنجال‌های زیادی را به همراه داشته است.

بازی GTA VI، از مهم‌نرین بازی‌های کمپانی راک استار است که به تازگی، در خبری جنجالی، مشخص شدن هزینه ساخت جی تی ای 6  تحت عنوان هزینه هنگفت GTA 6 برپا کرد و پس از آن هزینه ساخته شدن بازی جی تی ای وی آی بود که رسانه‌های گیم را مشغول خود کرد.

هزینه ساخت GTA VI

هزینه ساخت GTA VI
مشخص شدن هزینه ساخت جی تی ای 6

توسعه بازی Grand Theft Auto VI احتمالا هزینه حدودا 2 میلیارد دلاری را برای شرکت Rockstar Games به‌دنبال خواهد داشت. این خبر از سوی یک اکانت تو‌ئیتری با شناسه News Leaks GTAS منتشر شده است. حساب‌کاربری مورد اشاره برای تنظیم گزارش اخیر خود به پیام‌های یک هکر با نام مستعار Teapotuber که در فرآیند هک استودیوی تولید بازی راک‌استار دست داشته، استناد نموده است.

بیشتر بخوانید:

خفن ترین حقایق مخفی بازی GTA V

گفته می‌شود بازی نقش آفرینی تبهکارانه GTA VI بزرگ‌ترین نقشه را در تاریخ این فرنچایز با خود دارد و غنی‌ترین نسخه خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود یک تجربه مولتی پلیر تمام عیار را در سبک MMORPG ارائه کند و به راحتی قابل تمام کردن نباشد.

هزینه هنگفت GTA 6

هزینه ساخت GTA VI
هزینه ساخته شدن بازی جی تی ای وی آی

براساس شایعات بازی GTA VI دوباره روایتی از شهر Vice City خواهد بود که جی تی‌ای را به اوج شهرت خود رساند. البته در همین جا لازم به ذکر است که بودجه چند میلیارد دلاری این بازی لزوماً به معنای استفاده کامل آن برای ساخت بازی نیست و درواقع قسمت بزرگی از این بودجه احتمالاً جهت پرداخت به بازیگرهای بزرگ هالیوود و استفاده از کاراکتر آن‌ها در بازی مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *