بررسی فصل جدید انیمه باکی ؛ همه چیز درباره جدیدترین انیمه نتفلیکس

به تازگی جدیدترین فصل باکی توجه زیادیرا جلب کرده است. در ادامه مطلب بررسی فصل جدید انیمه باکی به تحلیل فصل جدید انیمه باکی می‌پردازیم.

شرکت استریمینگ نتفلیکس با بازگشت انیمه جنگی سخت و سنگین Baki Hanma به گسترش خود به دنیای انیمه ادامه می دهد. قسمت اول باکی هانما از توشیکی هیرانو که بر اساس مانگای کیسوکه ایتاگاکی با همین نام ساخته شده است در 26 ژوئیه 2023 در نتفلیکس عرضه شد و قسمت دوم آن برای اولین بار در 24 آگوست 2023 برنامه ریزی شده است.

بررسی فصل جدید انیمه باکی

بررسی فصل جدید Baki

این دومین محصول نتفلیکس از داستان محبوب و دنباله مستقیم سری اول، باکی است که در سپتامبر 2021 منتشر شد. قبل از آن، نتفلیکس Baki: The Great Raitai Tournament Saga را پخش کرد که در ابتدا فقط در ژاپن منتشر شد و به عنوان اولین قسمت از جدیدترین اقتباس انیمه از مجموعه مانگا ایستاده است.

بررسی فصل جدید انیمه باکی
بررسی فصل جدید Baki

تحلیل فصل جدید انیمه باکی

فصل دوم از جایی شروع می شود که فصل گذشته به پایان رسید، یعنی باکی که به جستجوی استخوان شکن و غرق در خون خود برای شکست دادن پدرش – یوجیرو هانما، که به عنوان قوی ترین موجود جهان شناخته می شود، ادامه می دهد. با این حال، رقیب جدیدی برای این عنوان وجود دارد: پیکل، غارنشین فوق العاده قوی که طعمه تی رکس شد، پس از هزاران سال یخ زدن در یخ دوباره زنده شد.

بلافاصله، تمام مبارزان بزرگ ژاپن می خواهند مهارت های خود را در برابر قدرت طبیعی پیکل آزمایش کنند. باکی در ابتدا بی علاقه بود، اما پس از اینکه پیکل برخی از قوی‌ترین رزمی‌کارانی را که می‌شناسد می‌کوبد (و می‌خورد)، روحیه جنگندگی‌اش تحریک می‌شود و او پیکل را قدم بعدی در روند قوی شدن برای شکست دادن یوجیرو می‌داند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *