انیمه Call Of The Night به یکی از بهترین انیمه های خون آشامی تبدیل شد + [عکس]

انیمه Call Of The Night به تازگی توانسته است وارد لیست بهترین انیمه‌های خون آشامی تاریخ شود. در این نوشتار به جزئیات خبر انیمه ندای شبانه می‌پردازیم.

با منتشر شدن قسمت جدید Call Of The Night ، این انیمه به یکی از بهترین انیمه‌های خون آشامی تاریخ در سایت MyAnimeList تبدیل شد.

انیمه Call Of The Night به یکی از بهترین انیمه های خون آشامی تبدیل شد

حضور انیمه Call Of The Night در میان بهترین انیمه‌های خون آشامی

انیمه Call Of The Night به یکی از بهترین انیمه های خون آشامی تبدیل شد
انیمه Call Of The Night به یکی از بهترین انیمه های خون آشامی تبدیل شد, قسمت جدید Call Of The Night, انیمه ندای شبانه, انیمه Call Of The Night, امتیاز انیمه Call Of The Night

به دلیل استقبال زیاد طرفداران انیمه و مانگا و همچنین منتقدان، انیمه Call Of The Night توانست امتیاز نسبتا بالایی را در سایت MyAnimeList کسب کند. در زمان انتشار این نوشتار، امتیاز انیمه Call Of The Night در مای انیمه لیست 8.05 است. همین باعث شده است تا این انیمه بتواند ربته 3 را در میان انیمه‌های خون‌ آشامی بدست بیاورد.

تومویوکی ایتامورا کارگردانی این انیمه را در استودیو Liden Films با تتسویا میانیشی بر عهده دارد. میچیکو یوکوته فیلمنامه انیمه ندای شب را می‌نویسد و هاروکا ساگاوا کاراکترها را طراحی می‌کند. با حضور همچین تیم حرفه‌ای در این انیمه، کاملا منطقی می‌باشد که چرا Call Of The Night توانسته است به شهرت زیادی برسد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمه Call Of The Night به یکی از بهترین انیمه های خون آشامی تبدیل شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *