مانگا وان پیس رکورد گینس را شکست! ؛ 500 میلیون کپی فروخته شده + [عکس]

مانگا وان پیس به تازگی توانست رکورد گینس پرفروش‌ترین مانگا دنیا را بشکند. در این نوشتار به جزئیات خبر رکورد وان پیس خواهیم پرداخت.

Shueisha روز پنجشنبه اعلام کرد که مانگا One Piece از Eiichiro Oda از 500 میلیون نسخه منتشر شده در سراسر جهان با انتشار صد و سومین جلد کتاب گردآوری شده مانگا در همان روز فراتر رفته است. 416،566،000 نسخه از این مانگا در ژاپن و 100 میلیون نسخه در 60 کشور و منطقه خارج از ژاپن فروخنه شده است. (در گذشته، Shueisha از اصطلاح ژاپنی برای “منتشر شده” در گزارش آمار مانگای خود استفاده می‌کرد، اما به تازگی آن را تصریح کرد که این ارقام شامل نسخه‌های چاپی و دیجیتال می‌شود.)

مانگا وان پیس رکورد گینس را شکست!

500 میلیون کپی فروخته شده

مانگا وان پیس رکورد گینس را شکست!
مانگا وان پیس رکورد گینس را شکست!, مانگا وان پیس, رکورد وان پیس, مانگا One Piece

این مانگا در ژوئن 2015 با داشتن 320,866,000 نسخه در سراسر جهان تا دسامبر 2014 رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد. با اعلام امروز، این مانگا رکورد جهانی گینس خود را به روز کرد. اودا در 27 ژوئن یک ماه استراحت کرد تا برای “حماسه نهایی” مانگا آماده شود و در 25 جولای بازگشت. تا جولای 2021، 490 میلیون نسخه در سرتاسر جهان در گردش بود.

Weekly Shonen Jump در آگوست 2020 طعنه زده بود که One Piece “به سمت حماسه نهایی آینده پیش می‌رود.” این مانگا در حال حاضر در حال نزدیک شدن به فینال آرک Wano است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مانگا وان پیس رکورد گینس را شکست! سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *