انیمه Ranking of Kings یک قسمت ویژه خواهد گرفت! + [تاریخ انتشار]

اخبار تازه نشان می‌دهد انیمه Ranking of Kings یک قسمت ویژه خواهد گرفت. در این نوشتار به جزئیات قسمت ویژه Ranking of Kings می‌پردازیم.

Aniplex یک وب‌سایت رسمی را برای یک قسمت ویژه برای انیمه تلویزیونی Ousama Ranking (رتبه‌بندی پادشاهان) در روز دوشنبه باز کرد و کارکنان، بازیگران و یک تیزر تصویری را فاش کرد. این قسمت با عنوان فرعی Yuuki no Takarabako (سینه گنج شجاعت) قرار است در سال 2023 در بلوک Noitamina تلویزیون فوجی پخش شود.

انیمه Ranking of Kings یک قسمت ویژه خواهد گرفت!

همراه با تاریخ انتشار

انیمه Ranking of Kings یک قسمت ویژه خواهد گرفت!
انیمه Ranking of Kings یک قسمت ویژه خواهد گرفت!, قسمت ویژه Ranking of Kings, انیمه Ranking of Kings

یوسوکه هاتا برای کارگردانی قسمت ویژه در استودیو Wit بازمی‌گردد. دیگر کارکنان بازگشته عبارتند از تاکو کیشیموتو برای آهنگسازی انیمه، طراح شخصیت و کارگردان اصلی انیمیشن آتسوکو نوزاکی، و آهنگساز موسیقی MAYUKO.

Ousama Ranking اقتباسی از مانگای فانتزی ماجراجویی سوسوکه توکا است که در ابتدا به عنوان یک مانگای وب در وب سایت Manga Hack در سال 2017 منتشر شد. Kadokawa انتشار مانگا را از طریق Beam Comics در فوریه 2019 آغاز کرد و جلد سیزدهم را در 12 آوریل منتشر کرد. BookLive انتشار دیجیتالی مانگا را به زبان انگلیسی در 25 فوریه آغاز کرد. ترجمه انگلیسی بعداً به دلیل اشتباهات و نارسایی‌های ترجمه متوقف شد.

داستان این انیمه:

مردم پادشاهی به شاهزاده بوجی جوان که نه می‌شنود و نه می‌تواند صحبت کند، به تحقیر نگاه می‌کنند. آنها او را “شاهزاده بی‌فایده” نام برده‌اند، در حالی که به حماقت فرضی او را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

با این حال، اگرچه بوجی ممکن است از نظر بدنی قوی نباشد، اما مطمئناً ضعیف قلب نیست. وقتی یک برخورد تصادفی با موجودی در سایه باید او را تحت تأثیر قرار می‌داد، در عوض باعث می‌شود او باور کند که در میان کسانی که فقط متوجه کاستی‌های او شده‌اند، دوستی پیدا کرده است. او مرتباً با این سایه ملاقات می‌کند، تا جایی که حتی این موجود نیز شروع به وابسته شدن به بوجی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمه Ranking of Kings یک قسمت ویژه خواهد گرفت! سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *