بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس از نگاه سایت فیگار

رورونوآ زورو از شخصیت‌های خفن وان پیس است که دارای دیالوگ جذاب و ماندگار می‌باشد. پس با فیگار همراه باشید تا با بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس آشنا شوید.

رورونوآ زورو (Roronoa Zoro) مصمم و وفادار است، او از گفتن نظرش نمی‌ترسد. او به طور منظم به عنوان صدای عقل دزدان دریایی کلاه حصیری عمل می‌کند. از آنجایی که این شمشیرزن مشتاق اولین رفیق دزدان دریایی کلاه حصیری است، این وظیفه اوست که نقش رهبر را در زمانی که میمون دی لوفی (Monkey D. Luffy) حضور ندارد یا با مسائل دیگری درگیر است، ایفا کند.

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

معرفی بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

شما می‌توانید فهرست ده تا از بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس
محبوب ترین دیالوگ های زورو در وان پیس

رورونوآ زورو به عنوان اولین شخصیتی که به خدمه میمون دی لوفی پیوست، یکی از مهم‌ترین دزدان دریایی در دنیای وان پیس است. علیرغم حس وحشتناکی که نسبت به مدیریت دارد، او چشم‌اندازی منحصر به فرد و دانایی بسیاری دارد. به لطف این ویژگی‌ها و مهارت‌هایش به عنوان یک شمشیرزن، او همیشه به عنوان دومین شخصیت محبوب در کل مجموعه رتبه‌بندی می‌‌شود.

“.I Shall Become The King Of Hell”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس
برترین دیالوگ های زورو در وان پیس

“من پادشاه جهنم خواهم شد.”

در کل انیمه وان پیس، میمون دی لوفی تلاش می‌کند تا پادشاه بعدی دزدان دریایی شود. برای اینکه او این کار را انجام دهد، خدمه او باید پتانسیل خود را نیز به سرحد ممکن برسانند. رورونوآ زورو این چالش را می‌پذیرد، اما در مبارزه‌ای که با پادشاه آتش سوزی (King the Conflagration)، زورو تصمیم می‌گیرد که خود او به تنهایی پادشاه شود.

پس از استفاده از هاکی فاتح (Conqueror’s Haki) برای ضربه زدن به پادشاه، زورو اعلام کرد که لباس پادشاه جهنم را به تن خواهد کرد. این عنوان به درستی نشان دهنده عزم جهنمی او برای کمک به لوفی در دستیابی به اهدافش است، که به درستی به تصویر کشیده شده.

“?What Happened Here”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس
دیالوگ های برتر زورو در وان پیس

“هیچ چیزی نیست.”

پس از دعوای دزدان دریایی کلاه حصیری با گکو موریا، به نظر می‌رسد که یک جنگجو دیگری به اسم بارتولومی کوما ظاهر شده است تا میمون دی لوفی را دستگیر کند. با ناک اوت شدن لوفی در مبارزه با موریا، بقیه دزدان دریایی کلاه حصیری مجبور می‌شوند برای دفاع از او سریعاً دست به عمل شوند.

در نهایت، تنها زورو استوار باقی می‌ماند، در این مرحله کوما به او پیشنهاد می‌دهد: اگر زورو مایل باشد تمام دردها و رنج‌های لوفی را تحمل کند، جان دزدان دریایی کلاه حصیری را نخواهد گرفت. رورونوآ زورو به عنوان اولین رفیق دزدان دریایی کلاه حصیری و همچنین سرسخت‌ترین متحد لوفی، با این شرایط موافقت می‌کند.

جنگجو از قدرت میوه شیطان خود استفاده می‌کند تا درد را از بدن لوفی قبل از دادن آن به زورو – که به سختی از آن جان سالم به در می‌برد- از بین ببرد. وقتی سانجی، شمشیرزن را غرق در خون و در آستانه مرگ می‌یابد، می‌پرسد چه اتفاقی افتاده است. در پاسخ، زورو تصمیم می‌گیرد تا این بار را به تنهایی تحمل کند و به سادگی به سانجی می‌گوید که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

“…A Crew With No Respect”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

“و کاپیتانی که آن را از جنگجویانش طلب نمی‌کند، به سرعت از هم می‌پاشد… .”

در طول بیشتر بازی‌های Water 7 و Enies Lobby Arcs، یوسوپ (Usopp) از دزدان دریایی کلاه حصیری جدا می‌شود. پس از اینکه او و دزدان دریایی کلاه حصیری با موفقیت نیکو رابین را از چنگال CP9 آزاد کردند، به نظر می‌رسد که اتحاد مجدد بین دو طرف اجتناب‌ناپذیر است.

در حالی که بیشتر دزدان دریایی کلاه حصیری از احتمال بازگشت یوسوپ بسیار خوشحال هستند، زورو به همه – و به خصوص لوفی – یادآوری می‌کند که تک تیرانداز آن‌ها باید بابت اقدامات خود عذرخواهی کند. بی‌احترامی یوسوپ  به کاپیتان خود یک پوینت وحشتناک در برابر افتخار خدمه خواهد بود، و مقام ضعیفی را برای گروه آن‌ها که در حال حرکت به جلو هستند ایجاد می‌کند.

“…You Do What You Can, The Best That You Can”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

“و سپس به دیگران روی می‌آورید و همین انتظار را از آن‌ها دارید… .”

دزدان دریایی کلاه حصیری با پای پیاده از راه قلمرو‌ آلاباستا سفر می‌کنند و در طی یکی از راهپیمایی‌های خود در سراسر صحرا، با رورونوآ زورو و تونی تونی چاپر گفتگوی جالبی را انجام می‌دهند. آن دو نفر در مورد ماهیت منحصر به فرد خدمه خود صحبت می‌کنند، که طی این گفتگو زورو به چاپر توضیح می‌دهد که میمون دی لوفی یک کاپیتان معمولی نیست.

علیرغم رویکرد غیر سنتی لوفی به دزدی دریایی، دزدان دریایی کلاه حصیری مانند هر خدمه‌ای دیگر در گرند لاین متحد هستند. زورو بیان می‌کند که همه افراد سوار بر گوینگ مری (Going Merry) و بعد در هزار آفتابی (Thousand Sunny) باید بهترین کارها را انجام دهند و به دوستان خود اعتماد کنند، تا زمانی که ابن کار را انجام دهند او به چاپر توضیح دهد که چگونه به عنوان بخشی از خدمه دزدان دریایی باید عمل کند.

“…I’ve Found That Fancy Titles”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

“… وقتی صحبت از دعوا به میان می‌آید، آن هیچ معنایی ندارد.”

در طول ویسکی پیک آرک، دزدان دریایی کلاه حصیری در کمین تعدادی از اعضای باروک ورکز قرار می‌گیرند. رورونوآ زورو به تنهایی با این ارتش مینیاتوری می‌جنگد و اکثر آن‌ها را شکست می‌دهد. پس از شکست دادن آن‌ها، اعضای باقی مانده در مورد رتبه و مقام خود در سازمان دروغ می‌گویند.

زورو که تحت تأثیر ادعاهای آن‌ها قرار نگرفت، اعلام می‌کند که مقام‌ها در نبرد هیچ ارزشی ندارند و سپس همه آن‌ها را نابود می‌کند. با توجه به این حقیقت که همکار اول مانکی دی لوفی در نهایت موفق می‌شود آقای ۱، دومین عضو قوی‌ باروک ورک را شکست دهد، روشن است که او چرا با کشتن اعضای ضعیف‌تر آن‌ها احساس تحقیر شدن می‌کند.

“…How About We Find Out Which One Is Stronger”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

“نفرین شمشیر یا خوش‌شانسی من…؟”

رابطه یک شمشیرزن با شمشیرهایش توانایی او در جنگ را تعیین می‌کند، و تنها چند شخصیت در انیمه وان پیس به اندازه‌ی رورونوا زورو به شمشیرهای خود وابسته هستند. این ارتباط کاملاً در نمایشگاه لوگوتاون به نمایش درآمده است، در زمانی که زورو در حال خرید است با دو شمشیر به نام‌های Sandai Kitetsu و Yubashiri آشنا می‌شود.

صاحب مغازه‌ای که این دو شمشیر در آنجا بودند، از فروش ساندای کیتسو به زورو خودداری می‌کند و ادعا می‌کند که این یک شمشیر نفرین شده است که همه صاحبانش را کشته است. با این حال، این کار کمی باعث دلسردی دزدان دریایی کلاه حصیری می‌شود، زیرا زورو بلافاصله قدرت نفرین آن را در مقابل قدرت شانس خود قرار می‌دهد.

“.There’s a Certain Man I Have To Face”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

“تا زمانی که او را نبینم، حتی مرگ هم نمی‌تواند مرا لمس کند.”

پس از دوئل خود با دراکول میهاوک، رورونوآ زورو آسیب‌های جدی دید. زورو چندین آرک لازم دارد تا از این زخم‌ها رهایی یابد، اما علیرغم وضعیتی که دارد، او در طول آرلونگ پارک آرک با یکی از فرماندهان ارشد دزدان دریایی آرلونگ به نام هاچی روبرو می‌شود.

زورو در حین مبارزه با هاچی به خاطر زخم‌هایش به زمین می‌افتد. همه بر این باورند که او در آستانه مرگ است – اما به نوعی، جنگجو  سه شمشیره دوباره برمی‌خیزد، به هاچی می‌فهماند که تا زمانی که میهاوک را شکست ندهد حاضر نیست بمیرد و بی‌درنگ اختاپوس انسان ماهی (octopus fish-man) را با یک ضربه شکست می‌دهد.

“…Scars On The Back”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

” شرم شمشیرزن هستند… .”

برخلاف بسیاری از دزدان دریایی کلاه حصیری، رورونوآ زورو در حماسه مقدماتی وان پیس با رقیب نهایی خود روبرو می‌شود. دراکول میهاوک، قوی‌ترین شمشیرزن جهان، در طول آرک باراتی با زورو به میدان می‌آید و فوراً فاصله قابل توجهی بین توانایی‌های آنها به نمایش در می‌آید.

پس از متحمل شدن یک شکست وحشیانه از میهاوک، زورو به اطراف می‌چرخد تا با افتخار با او روبرو شود. دزدان دریایی کلاه حصیری بیان می‌کند که زخم روی پشت او باعث شرمساری او به عنوان یک شمشیرزن می‌شود. با انجام این کار، او احترام فوق‌العاده‌ای از میهاوک دریافت می‌کند، که در نتیجه او تصمیم می‌گیرد به او جانش را ببخشد.

بیشتر بخوانید:

خفن ترین شمشیرباز های انیمه

“!Only I Can Call My Dream Stupid”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

در گرند لاین، موفق‌ترین دزدان دریایی کسانی هستند که برای رسیدن به رویاهای خود تلاش می‌کنند. هدف رورونوآ زورو برای تبدیل شدن به قوی‌ترین شمشیرزن جهان سرچشمه جاه‌طلبی سوزان اوست، بنابراین وقتی سانجی آرزوهای او را به سخره می‌گیرد، زورو به‌طور قابل‌توجهی عصبانی می‌شود.

شمشیرزن جز دزدان دریایی کلاه حصیری به سانجی می‌گوید که او فقط می‌تواند رویاهای خود را مسخره کند. برتری دادن به ماهرترین شمشیربازان وان پیس یک هدف احمقانه است، اما رورونوآ زورو به کسی اجازه نمی‌دهد به او بی‌احترامی کند.

“.I’ll Become A Pirate”

بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس

“من می‌توانم به شما قول بدهم.”

هنگامی که رورونوآ زورو برای اولین بار معرفی شد، او یک زندانی در پایگاه دریایی واقع در شهر شلز بود. تفنگداران دریایی، شکارچی جایزه (bounty hunter) را پس از اینکه او از آزار و اذیت شهروندان شهر جلوگیری می‌کند، دستگیر می‌کنند و به دستور کاپیتان آکس هند مورگان، او را می‌بندند و می‌کشند.

وقتی میمون دی لوفی با زورو رو در رو می‌شود، او دیگر قصد ندارد به عنوان یک دزد دریایی زندگی کند. با این حال، او بلافاصله پتانسیل را در دزدان دریایی کلاه حصیری می‌بیند، و پس از نجات از اعدام، او زندگی خود را به عنوان قهرمان پر سر وصدا وان پیس می‌گذراند.

مانگای وان پیس رسما وارد آخرین حماسه خود می شود و با توجه به اینکه انیمه به زودی همین کار را انجام می دهد، دزدان دریایی کلاه حصیری بیش از هر زمان دیگری به رسیدن به رویاهای خود نزدیک شده‌اند. این شامل رورونوآ زورو هم می‌شود که در راه رسیدن به هدف خود برای تبدیل شدن به قوی‌ترین شمشیرزن جهان می‌باشد. او به بیان نقل قول‌های به یاد ماندنی ادامه می‌دهد، که برخی از آن‌ها بهترین‌هایی هستند که وان پیس پس از گذشت زمان ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های زورو در وان پیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *