مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

آیا علاقه‌مند به آشنایی هرچه سریع‌تر با انیمه وان پیس هستین؟ پس با ما همراه باشید تا با مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند آشنا شوید.

داستان طولانی و پیچیده‌ وان پیس با جزئیات فراوانی همراه است، اما چند بخش مهم از افسانه‌های وان پیس وجود دارد که هر طرفدار وان پیس باید درمورد آنها اطلاع داشته باشد.

به عنوان پر فروش‌ترین مانگا تاکنون، وان پیس یکی از بهترین انیمه های تاریخ داستان‌های تخیلی است. از زمان انتشار آن در سال ۱۹۹۷، این مانگا محبوب طرفداران زیادی جذب کرده است و در حالی که شخصیت اصلی آن، مانکی دی لوفی، برای ورود به مرحلهٔ نهایی سفر خود آماده می‌شود، همچنان طرفداران زیادی او را دنبال میکنند.

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

معرفی مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

شما می‌توانید فهرست مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند
مهم ترین فکت ها درمورد انیمه وان پیس

به دلیل داستان طولانی وان پیس، این سریال شامل افسانه‌های جذاب و طولانی است. این امر برای طرفداران و دنبال کنندگان وان پیس عالی است، اما برای طرفداران تازه وارد این سریال ممکن است کمی مبهم باشد.

با این حال، با مشاهده کردن چند بخش مهم از افسانه لوفی و دزدان دریایی کلاه حصیری هنگام آغاز ماجراجویی‌هایشان، حتی بینندگان جدید می‌توانند اهمیت داستان را درک کنند.

The World Government Formed 800 Years Before The Events Of One Piece

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند
حقایقی که طرفداران انیمه وان پیس نمیدانند

در ابتدای مقاله مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند شایان به ذکر است که جهان‌سازی که در طول سریال وان پیس اتفاق می‌افتد، یکی از قوی‌ترین نقاط قوت این سریال است و در مرکز تاریخچه غنی آن، دولت جهانی بزرگی قرار دارد.

دولت جهانی از ۱۷۰ کشور سراسر جهان تشکیل شده است و بر بیشتر جهان شناخته شده حکمرانی می‌کند و این کار را بیش از ۸۰۰ سال قبل از آنکه مانکی دی. لوفی سفر خود را شروع کند، انجام می‌دادند.

چند قرن قبل از رویدادهای وان پیس، بیست پادشاهی از قوی‌ترین کشورها در سراسر جهان با یکدیگر متحد شدند و یک نهاد حاکمیتی واحد را تشکیل دادند که به آن دولت جهانی می‌گویند.

اگرچه از آن زمان تاکنون تعداد زیادی از تمدن‌ها به این اتحاد جهانی پیوسته‌اند، اما بیست پادشاهی اول همچنان بیشترین تأثیر را دارند و به عنوان ستون‌های اصلی قدرت دولت جهانی عمل می‌کنند.

The Will Of D. Manifests In One Piece’s Most Important Characters

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند
اساسی ترین اطلاعات کلیدی که طرفداران جدید انیمه وان پیس باید بدانند

در طول خط بزرگ ، افراد زیادی وجود دارند که حرف “D” را در نامشان دارند و بیشتر این شخصیت‌ها از مهم‌ترین شخصیت‌های وان پیس هستند . اگرچه ممکن است این موضوع تصادفی به نظر برسد، اما در واقع این نشانی از یکی از بزرگترین رازهای وان پیس است، که به عنوان اراده‌ D شناخته می‌شود.

کسانی که اراده‌ D را حمل می‌کنند معمولاً در مرکز رویدادهای مهم جهان قرار دارند، البته هیچ ارتباط ظاهری مشترک دیگری به جز حرف میانی نامشان ندارند. از آنجایی که مانکی دی. لوفی، قهرمان وان پیس، نیز در این گروه قرار دارد، در طول سریال اهمیت وجود او را نیز بررسی خواهیم کرد .

Celestial Dragons Preside Over The Citizens Of The World Government

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

اگرچه رابطه بیشتر دزدان دریایی با دولت جهانی وابسته به برخورد آن‌ها با نیروی‌های دریایی هست، اما نیروی دریایی فقط یک بخش از ساختار جهانی این رژیم است. در بالای سلسله مراتب آن، دراگون‌های آسمانی قرار دارند، گروهی برجسته از نجیب زادگان اشرافی که از ۲۰ حاکمیت که اصلاحات دولت جهانی را بنیان‌گذاری کردند، نشأت می‌گیرند.

با توجه به مقام بالای آن‌ها، دراگون‌های آسمانی قدرت مطلق بر شهروندان وان پیس دارند، حتی حق دارند به خواست خود برده‌ بگیرند. با توجه به روحیه آزادی خواه مانکی دی. لوفی و تمایلات انقلابی او، تاریخ ستمگرانه دراگون‌های آسمانی به طور قطع به یک نقطه اختلاف اصلی در طول سریال تبدیل می‌شود.

The Marines Are Presided Over By Three Powerful Admirals

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

طبیعت خط بزرگ باعث می‌شود داشتن نیروی دریایی قوی برای دولت جهانی ضروری باشد. با توجه به حضور افسران والا مقام‌تر از نیروهای دریایی، یعنی ادمیرال‌ها، سازمان می‌تواند فعالیت‌های اکثر دزدان دریایی را به راحتی سرکوب کند.

به عنوان قوی‌ترین اعضای نیروی‌های دریایی، سه ادمیرال نماد قدرت نظامی دولت جهانی هستند و از میوه‌های شیطانی نایاب و توانمندی‌های قدرتمند خود استفاده می‌کنند که آن‌ها را تهدیدی برای دزدان دریایی در طول خط بزرگ تبدیل می‌کند.

در حالی که افرادی که مقام ادمیرال را دارند تغییر می‌کنند، اما قدرت آن‌ها همچنان مطلق است و این مسئله جزء مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند نیز می‌باشد.

The Seven Warlords Are Powerful Pirates Employed By The World Government

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

حتی با وجود نیروهای نظامی و دریایی، برای دولت جهانی حکومت بر خط بزرگ کار آسانی نیست. هزاران دزد دریایی، غیرقانونی و انقلابیون وجود دارند که باید با آن‌ها مبارزه کنند، بنابراین به منظور تحریک برخی از دشمنان خود بر دیگری، دولت جهانی یک گروه جدید در رده‌های خود ایجاد کرد، یعنی هفت سردار دریا.

هفت سردار دریا یک گروه از دزدان دریایی قدیمی هستند که به توافق با دولت جهانی پذیرفته‌اند تا در مقابل امنیت از جرم‌های گذشته خود مصون شوند. اعضای آن‌ها برخی از مشهورترین دزدان دریایی تمام دوران هستند و به همین دلیل آن‌ها یکی از سه قدرت بزرگ محسوب می‌شوند که برای استحکام خط بزرگ وجودشان الزامی است.

Devil Fruit Users Can Be Found Across The World

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

در قسمت اول وان پیس، مانکی دی. لوفی توانایی منحصر به فرد خود را برای تبدیل بدن خود به لاستیک نشان می‌دهد. این قدرت عجیب و غریب توسط آنچه که به آن میوه شیطانی می‌گویند امکان پذیر شده است؛ یک شیء که قابلیت‌های خاصی را به هر کسی که آن را مصرف می‌کند، می‌دهد.

اگرچه میوه‌های شیطانی قدرت دقیقاً یکسانی را ارائه نمی‌دهند، اما تعداد بی‌شماری از آن‌ها در سراسر خط بزرگ پخش شده‌اند، هرکدام از آن‌ها به طور خاصی در مورد قدرت‌هایی که ارائه می‌دهد متفاوت هستند.

بسیاری از قدرتمندترین شخصیت‌ها در وان پیس از میوه شیطانی بهره می‌برند، بنابراین آن‌ها برای هر کسی که خوش شانس باشد و یکی از میوه‌ها را داشته باشد بسیار ارزشمند هستند و این از مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند نیز می‌باشد.

The New World Is Ruled By The Four Emperors Of The Sea

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

خط بزرگ دور شهرهایی از جهان وان پیس می‌گذرد و به طور کلی به دو نیمه متمایز تقسیم می‌شود.

نیمه اول خط بزرگ، که به بهشت معروف است، جایی است که بسیاری از دزدان دریایی تازه کار ابتدا شهرت کسب می‌کنند، در حالی که نیمه دوم خط بزرگ، که به عنوان جهان نو شناخته می‌شود، محل اقامت چهار تن از قدرتمندترین دزدان دریایی در سریال است –  یعنی امپراطوران دریا.

به دلیل وجود دزدان خطرناک در سراسر جهان نو، دولت جهانی بیشتر این منطقه را ترک کرده و به امپراطوران دریا اجازه می‌دهد تا به طور دلخواه حکومت خود را در این قلمروها برپا کنند. در حالی که برخی از امپراطوران نیکوکارند و به آنانی که تحت فرمانشان هستند نیکی می‌کنند ، دیگران با دست آهنین حکمرانی می‌کنند و ترس را در سطح دریاها گسترش می‌دهند .

The World Government Is Embroiled In A War With The Revolutionary Army

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

با رفتار‌های ستمگرانه دولت جهانی و بی‌توجهی و تحقیر مردم توسط دراگون‌های آسمانی، تنها مسئله‌ آن دوران بود که باعث می‌شد قدرت حکومت آن زمان به چالش کشیده شود. در داستان وان پیس، تا به این لحظه بدترین کابوس و ترس اربابان الهی در قالب یک شورش جهانی به واقعیت تبدیل شده است، که توسط یک سازمان مرموز به نام ارتش انقلابی رهبری می‌شد.

ارتش انقلابی به اندازه کافی بزرگ نیست تا با دولت جهانی در مقابله مستقیم قرار بگیرد، اما به لطف تاکتیک‌های خاص و عملیات پنهانی خود، آن‌ها شروع به ایجاد شکاف‌هایی در بنیاد رژیم جهانی کرده‌اند. در حالی که اعضای ارتش انقلابی بسیار مرموز هستند، اما زیر پوشش رازآلود آن‌ها یک گروه از افراد مهربانی هستند که بهترین را برای شهروندان خط بزرگ می‌خواهند.

The Void Century Caused A Major Gap In The One Piece Timeline

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

اگرچه تاریخ وان پیس به چندین قرن قبل باز می‌گردد، اما در بازه زمانی میان ۸۰۰ تا ۹۰۰ سال قبل از رویدادهای سریال، پدیده‌ای عجیب رخ داد به نام قرن خالی، که منشا به وجود آمدن دولت جهانی را در ابهام قرار داد .

این دوره‌ از تاریخ، کاملاً ناشناخته است و نشان می‌دهد که وضعیت مرفه اربابان الهی ممکن است از یک زمینه ناخوشایند نشأت گرفته باشد. متأسفانه، اطلاعات مربوط به قرن خالی به دلیل قدمت آن بسیار کم هستند؛ هر نوع شواهدی از آن دوره زمانی که کشف شود قطعا نادر و کمیاب می‌باشد.

احتمالاً دولت جهانی تنها نهادی است که تاریخ واقعی جهان را می‌شناسد و روشن است که هیچ نیتی برای فاش کردن رازهای آن در آینده نزدیک ندارند.

Gol D. Roger’s Final Words Kick-Started The Pirate Era

مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند

در انتهای نوشتار مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند باید گفت که نام گول دی راجر به عنوان پادشاه دزدان دریایی، در سراسر جهان شناخته شده است. او تنها دزد دریایی در تاریخ است که در طول خط بزرگ سفر کرده و به جزیره افسانه‌ای لَف تیل “LaughTale” رسیده و گنجینه خود را به عنوان پاداشی برای دزدان دریایی بعدی که قدرت کافی برای تقلید از راه او را دارند ، باقی گذاشت.

پس از اسارت گول دی راجر توسط دولت جهانی، او به سرعت برای اعدام در شهر لوگوتاون راهی شد. لحظات قبل از اعدام او، گول دی راجر اعلام کرد که گنجینه‌اش در مکان مشخصی قابل پیدا کردن است و به همین دلیل، یک نسل کامل از دزدان دریایی را الهام بخشید تا به دریاها در پی یافتن گنجینه او بروند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهم ترین اطلاعاتی که طرفداران انیمه وان پیس باید بدانند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *