بیوگرافی دانیال قاسمعلی [+عکس]

داستان دانیال قاسمعلی در برنامه زندگی پس از زندگی سر و صدای زیادی به پا کرده و در ادامه این مطلب می‌توانید بیوگرافی دانیال قاسمعلی را بخوانید.

دانیال قاسمعلی بعد از پخش برنامه زندگی پس از زندگی و شرح حال زندگی دانیال قاسمعلی، توجه بینندگان را به خود جلب کرد. او در قسمت اول فصل چهارم برنامه زندگی پس از زندگی حضور داشت و تجربه نزدیک به مرگ خود و زندگی نامه دانیال قاسمعلی را به بینندگان توضیح داد. داستان عجیب و زندگی او در این برنامه که روایت افرادی که تجربه‌ی مرگ تقریبی دارند، تعریف شده است.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی در رمضان ۱۴۰۲

بیوگرافی دانیال قاسمعلی

دانیال قاسمعلی یا تجربه‌گر برنامه زندگی پس از زندگی متولد اصفهان است و 35 سال سن دارد. نام همسر او پریسا بختیاروند می‌باشد که به گفته او بسیار زن دلسوز و مهربانی است. آن‌ها دارای یک فرزند پسر و یک فرزند دختر هستند. فرزند بزرگ او آرین نام دارد که ۹ سال سن دارد و فرزند دیگرش به نام آنا که حدود یک ساله و نیم سن دارد. دانیال مدیر املاک است و دیپلم کامپیوتر دارد.

بیوگرافی دانیال قاسمعلی
شرح حال زندگی دانیال قاسمعلی

زندگی نامه دانیال قاسمعلی

فصل چهارم برنامه زندگی پس از زندگی در سال ۱۴۰۲ با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان قبل از افطار حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود. هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *