ویدیو: ویدیوی جالب علی صادقی در حال دوبله انیمیشن مینیونها

چندی پیش، ویدیویی جالب از علی صادقی در حال دوبله انیمیشن مینیونها در فضای مجازی منتشر شده که بسیار جالب و جنجالی بوده است.

جدیداً ویدئویی از دوبله علی صادقی در انیمیشن مینیونها در فضای مجازی به انتشار رسیده که در آن، دوبله کردن انیمیشن مینیونها توسط علی صادقی رخ می‌دهد. ویدیوی دوبله علی صادقی در مینیونها ، بازدیدی میلیونی داشته است.

علی صادقی در حال دوبله انیمیشن مینیونها

به تازگی، فیلمی از گویندگی علی صادقی در انیمیشن مینیون‌ها منتشر شده است. انیمیشن مینیون‌ها، پیش از این، دوبله‌ای از سمت صدا و سیما نداشت و این حرکت صدا و سیما، نشان می‌دهد که آن‌ها می‌خواهند با دوبله‌ی اختصاصی خودشان، این انیمیشن را در ایام تعطیلات نوروز پخش کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی دوبله علی صادقی در مینیونها را ببینید:

دوبله علی صادقی در انیمیشن مینیونها

علی صادقی، متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۹ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سریال بهترین تابستان من با نگاهی طنز به مقوله جنگ ایران و عراق با بازی علی صادقی با دوبله افشین زی نوری آغاز شهرت او بود که چند سال بعد و در همکاری با رضا عطاران در سریال‌های خانه به دوش و متهم گریخت شهرتش به اوج رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *