بیوگرافی مایا قربانی نوه گوگوش

به تازگی، اخباری مبنی بر اینکه مایا قربانی، نوه گوگوش می‌باشد منتشر شده که در ادامه نوشتار، با بیوگرافی مایا قربانی نوه گوگوش با شما همراه خواهیم بود.

پس از اینکه بسیاری از خبرگزاری‌ها، خبر از نوه گوگوش که مایا قربانی است منتشر کردند، حواشی زیادی برپا شد که در ادامه، به زندگینامه نوه گوگوش که مایا قربانی و زندگینامه اش است بپردازیم. بیوگرافی نوه 16 ساله گوگوش می‌گوید که مایا قربانی، نوه شانزده گوگوش، متولد 1382 در لس آنجلس است و در حال حاضر، مشغول مدلینگ می‌باشد.

بیوگرافی مایا قربانی نوه گوگوش

بیوگرافی مایا قربانی نوه گوگوش
زندگینامه نوه گوگوش

میا قربانی، یا همان مایا قربانی، نوه‌ی شانزده ساله خواننده محبوب پیش از انقلاب، گوگوش متولد 1382 در شهر لس آنجلسِ ایالات متحده است و در حال حاضر، در زمینه مدلینگ فعالیت دارد. او دختر کامبیز قربانی می‌باشد و او در 20 سالگی، این روزها، در فضای مجازی نامش بر سر زبان‌ها افتاده است او در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کند و نوه گوگوش خواننده سرشناس مقیم لس آنجلس می‌باشد.

مایا قربانی، استایلی لاغر اندام دارد و به همین سبب، مورد توجه بسیاری از رسانه‌های آمریکایی نیز قرار گرفته است. این دختر سعی دارد تا با استفاده از شهرت مادربزرگش، جایی در عرصه مدلینگ برای خود دست و پا کند.

در ادامه می‌توانید تصویری از مایا قربانی را ببینید:

بیوگرافی مایا قربانی نوه گوگوش
مایا قربانی و زندگینامه اش

بیوگرافی نوه 16 ساله گوگوش

پدر او کامبیز ‌قربانی، حاصل ازدواج اول گوگوش با محمود قربانی می‌باشد پس از آن، این خواننده پر حاشیه، با افراد زیادی ازدواج کرده و طلاق گرفته است. برادر مایا، دارا قربانی دوساله بود که مادربزرگشان، گوگوش، بعد از مدت‌ها دوری از صحنه صنعت سرگرمی توانست با خروج از ایران، فعالیت‌های هنری خود را از سر بگیرد و نوه‌هایش در این فضا رشد کردند.

کامبیز قربانی که خود فرزند یک خواننده و یک تاجر دنیای سرگرمی بود هم الگویی برای مایا بود. مادرش، یاقوت رسولی نیز بازیگر و تهیه‌کننده فیلم کوتاه است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *