ویدئوی معذرت خواهی محسن ابراهیم زاده

پس از اینکه محسن ابراهیم زاده در کنسرتش حالش بد شد، فیلمی مبنی بر ویدئوی معذرت خواهی محسن ابراهیم زاده در فضای مجازی به انتشار رساند.

چندی پیش، حواشی زیادی بر سر بد شدن حال محسن ابراهیم زاده در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی را نیز کسب کرد که باعث شد تا عذر خواهی کردن محسن ابراهیم زاده را به همراه داشته باشد که در شبکه اجتماعی خودش ویدئوی ببخشید گفتن محسن ابراهیم زاده را به انتشار رساند تا معذرت خواستن محسن ابراهیم زاده برای کنسرتش بازتاب زیادی را کسب کند.

ویدئوی معذرت خواهی محسن ابراهیم زاده

عذر خواهی کردن محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده خواننده ۳۵ ساله ایرانی که با آهنگ دونه دونه به شهرت رسید و این آهنگ را نیز در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس نیز خواند، در کنسرت ارومیه که برای بهار امسال اجرا داشت دچار حواشی عجیبی شد. او در کنسرتی که داشت، حالش بد شد و پس از کنسرت، به بیمارستان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید:

بد حال شدن محسن ابراهیم زاده در کنسرت

جنجال کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه

پس از آن اتفاق و حواشی که برای این خواننده پیش آمد، محسن ابراهیم زاده پس از حواشی اخیری که در کنسرت ارومیه ایجاد شده بود پشت دوربین آمد و از تمام تماشاگران و طرفداران خود عذرخواهی کرد.

او در این ویدئو گفت:

خدارو شکر الان حالم خیلی بهتر است و از طرفداران و دوستان ممنونم که جویای حال بنده بودند. خودم از اتفاقات و کنسرت ارومیه راضی نبودم، اما ایشالا که سری بعد بترکونیم.

معذرت خواهی محسن ابراهیم زاده
عذر خواهی کردن محسن ابراهیم زاده

ببخشید گفتن محسن ابراهیم زاده

در ادامه می‌توانید ویدئوی معذرت خواستن محسن ابراهیم زاده برای کنسرتش را ببینید:

دوستان و طرفداران شدیداً مشتاق کنسرت دونه دونه در ارومیه، بلیط‌های خود را تهیه کرده بودند، اما با نارضایتی شدید از اجرای او روبرو شدند؛ به گونه‌ای که این اجرا را توهینی به خودشان می‌دانستند و درخواست بازگشت وجهی که پرداخت کرده بودند را داشتند.

بیشتر بخوانید:

واکنش مسئول به مست بودن محسن ابراهیم زاده

در کنسرت ارومیه بهار، اتفاق عجیبی رخ داد که شایعات زیادی درباره محسن ابراهیم‌زاده، خواننده جوان، پخش شد. وی بسیار بی تعادل بود و چندین بار روی صحنه با سلامتی خود به مشکل برخورد کرد. بعد از این کنسرت مشخص شد که وی دچار مسمومیت شده بود.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *