رزومه سینمایی و بیوگرافی آرمان کهنه پیرا کارگردان کرد ایرانی + [عکس]

آرمان کهنه پیرا کارگردان کرد زبان محبوب ایرانی فیلم سینمایی پلتوک می‌ باشد. حال می خواهیم بیوگرافی آرمان کهنه پیرا را برای شما شرح دهیم.

امروز می خواهیم شرح حال کارگردان کورد آرمان کهنه پیرا که اخیرا با فیلم منطقه بحرانی محبوب شده را برای شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی آرمان کهنه پیرا

زندگینامه آرمان کهنه پیرا 

بیوگرافی آرمان کهنه پیرا
شرح زندگی آرمان کهنه پیرا

آرمان کهنه پیرا، کارگردان نویسنده و تهیه کننده سینما کرد زبان ایران است. آرمان کهنه پیرا نفر برتر المپیاد نخبگان ایران در سالهای ۹۸ و ۹۹ دارای رزومه تهیه و تولید چند فیلم سینمایی و کوتاه تهیه کننده سازمان صدا و سیما می باشد. آرمان کهنه پیرا عضو بنیاد نخبگان استان کردستان مدرس و طراح گریم و چهره پردازی سینما نیز می‌باشد.

شرح حال کارگردان کورد آرمان کهنه پیرا

در ادامه می‌توانید تصویری از آرمان کهنه پیرا را ببینید:

بیوگرافی آرمان کهنه پیرا
رزومه سینمایی آرمان کهنه پیرا

آرمان کهنه پیرا جزء گروه طراحی و اجرای گریم فیلم کوتاه “دونده” بوده و با سمیرا گوردزی و ایوب شیخ احمدی همکاری کرده است. آرمان کهنه پیرا دو سال پیش فیلمی به نام پلتوک را ساخته است که بازیگران آن رضاپشابادی (کانوره)، عابدین رضایی (شمامه)، اسعد فریدی (سیا)، نیشمتان صالحی، کژال فتاحی، ثریا ابراهیمی، الله مراد رشتیانی (حبیب)، مسعود بیگلری می‌باشند.

خلاصه داستان فیلم پلتوک :

کا نوره (رضا پشابادی) پدر شه مامه (عابدین رضایی) که سالها قبل همسرش را از دست داده با دیدن اقدس(کژال فتاحی) خواهر سیا (اسعد فریدی) که از شهر برای مراسم ختم به روستا آمده تصمیم به ازدواج با او می گیرد.

زندگینامه آرمان کهنه پیرا

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی آرمان کهنه پیرا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *