بیوگرافی علی عظیمی خواننده محبوب ایرانی + تصاویر جدید از پگاه آهنگرانی همسرش

علی عظیمی کیست ؟ پگاه آهنگرانی در روز تولدش عکسی در آلمان کنار علی عظیمی خواننده منتشر کرد. با بیوگرافی علی عظیمی همسر جدید پگاه آهنگرانی همراه باشید.

علی عظیمی خواننده سبک راک در ایران بود که کار حرفه‌ایش را با گروه موسیقی راک رادیو ایران آغاز کرد. اما کمی بعد به دلیل مهاجرتش از ایران و فراهم نبودن مهاجرت دیگر اعضا گروه ، بعد از مهاجرت کارش را به تنهایی و مستقل شروع کرد. عکس منتشر شده از عروسی پگاه اهنگری و علی عظیمی مجدد نگاه‌ها به این دوهنرمند معطوف شد.

فوری: پگاه آهنگرانی و علی عظیمی بازیگر و خواننده معروف ایرانی ازدواج کردند! + فیلم

بیوگرافی علی عظیمی همسر جدید پگاه آهنگرانی

بیوگرافی علی عظیمی همسر پگاه آهنگرانی

علی عظیمی دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک از دانشکده فنی دانشگاه تهران و فوق‌ لیسانس همان رشته از یکی از دانشگاه‌‌های انگلیس است. علی عظیمی تاکنون 5 آلبوم منتشر کرده است.

بیوگرافی علی عظیمی همسر جدید پگاه آهنگرانی
بیوگرافی همسر پگاه اهنگرانی

بیوگرافی همسر پگاه اهنگرانی

علی عظیمی متولد ۷ شهریور ۱۳۵۶ در تهران،  ترانه‌سرا، آهنگساز، نوازنده و خواننده ایرانی مقیم لندن است. علی عظیمی شهرت زیادش بیشتر برای آلبوم «آقای پست» و به ویژه آهنگ «پیش‌درآمد» وی از این آلبوم است.

موزیک و بیت پایانی آهنگ «تموم چیزها» در سری برنامه‌هایی به‌طور مستمر مورد استفاده بود. تموم چیزها تلفیقی از شعر علی عظیمی که شنیده می‌شود، قسمتی از اشعار نیما یوشیج است که بیت پایانی آن با الهام از شعر بهار از فریدون مشیری می‌باشد.

علی عظیمی کیست ؟

بیوگرافی علی عظیمی همسر جدید پگاه آهنگرانی
بیوگرافی علی عظیمی همسر پگاه آهنگرانی

عظیمی سال ۹۳ و پس از انتشار آلبوم دومش عنوان کرد که همچنان به گروه رادیو تهران تعلق دارد تا زمانی دوباره دور هم جمع شوند. او در مصاحبه‌ای که ازش به انتشار رسید گفت:

 «برای گروه‌هایی مثل ما که راک می‌نوازند کسب موفقیت در ایران آسان نیست و فقط چیزی‌ست که شما حتی تمایلی به تلاش برای آن نخواهید داشت…»

علی عظیمی خواننده ی ایرانی ۴۵ ساله همسر پگاه آهنگرانی بازیگر سینما و تئاتر و مستند ساز ایرانی است. او با انتشار عکسی مشترک از خود در کنار پگاه آهنگرانی خبر ازدواج شان را نیز اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *