بیوگرافی بازیگران سریال عربی راز ؛ زمان پخش دوبله فارسی از mbc

سریال عربی راز از جمله سریال‌های پرطرفدار شبکه ام بی سی پرشیا با دوبله فارسی است. بیوگرافی بازیگران سریال عربی راز برای هواداران این سریال جالب توجه است.

سریال عربی راز یکی از بهترین سریال‌های عربی است که توسط کشورهای لبنان و سوریه در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. ژانر این سریال جذاب درام، جنایی و معمایی است و فصل اول آن شامل ۶۰ قسمت می‌شود.

اسامی بازیگران سریال عربی راز : اسعد رشدان، بسام کوسا، بسام مغنیه، دالیدا خلیل، فادی ابراهیم از جمله بازیگران این سریال جذاب هستند‌.

خلاصه داستان سریال عربی راز

خلاصه داستان سریال عربی راز
خلاصه داستان سریال عربی راز

عامر که انتقام کشتن برادرش را با قتل یک مرد و همسزش می‌گیرد، هدف تعدادی اقدام به قتل به وسیله همسرش (تالین) و شریک زندگی‌اش (بها) می‌شود. بعد از ناپدید شدن عامر، تحقیقات برای یافتن او آغاز می‌شود. زندگینامه بازیگران سریال راز را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال عربی راز از شبکه ام‌بی‌سی‌پرشیا

دانلود قسمت جدید سریال عربی راز با دوبله فارسی

بیوگرافی بازیگران سریال عربی راز

اسعد رشدان (Assaad Rashdan)

زندگینامه بازیگران سریال راز
زندگینامه بازیگران سریال راز

اسعد رشدان بازیگر سینما و تلویزیون لبنانی است که بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌هایی همچون “الحیبه الموسم الثالث” (۲۰۱۹)، “مینک انت” (۲۰۱۸) و “أصحاب ثلاثه” (۲۰۱۸) شناخته می‌شود.

بسام کوسا (Bassam Kousa)

اسامی بازیگران سریال عربی راز
اسامی بازیگران سریال عربی راز

بسام کوسا (به عربی: بسام کوسا)، بازیگر سینما و تلویزیون سوریه‌ای است که در تاریخ ۷ نوامبر ۱۹۵۴ در حلب به دنیا آمده است. او در بسیاری از سریال‌های مشهور تلویزیونی از جمله “باب الحاره” و “زمان العرض” نقش‌های مهمی را بازی کرده است. بسام کوسا همچنین یک بازیگر موفق سینمایی است.

بسام مغنیه (Bassem Moughnieh)

بیوگرافی بازیگران سریال عربی راز
بازیگران سریال عربی راز

باسم مغنیه (به عربی: بسام مغنیه)، بازیگر لبنانی است که در تاریخ ۹ ژانویه ۱۹۷۴ در بیروت به دنیا آمده است. وی به خاطر بازی در فیلم “للموت” (۲۰۲۱) شناخته شده است.

دالیدا خلیل (Dalida Khalil)

بیوگرافی بازیگران سریال عربی راز
بیوگرافی بازیگران سریال عربی راز

دالیدا أنطوان خلیل (به عربی: دالیدا أنطوان خلیل) خواننده و بازیگر لبنانی است. او در تاریخ ۱۶ فوریه ۱۹۸۷ به دنیا آمده است. حرفه بازیگری او در سال ۲۰۰۷ با شرکت در سریال لبنانی Fifty-Fifty آغاز شد. از آن زمان به بعد، او در بیش از بیست سریال بازی کرده است. در سال ۲۰۱۲، او برای بهترین بازیگر نوپا، جایزه Murex d’Or را دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۸ با انتشار آهنگ اول خود به نام “وردی و وردی” به موسیقی روی آورد.

بیشتر بخوانید:


One thought on “بیوگرافی بازیگران سریال عربی راز ؛ زمان پخش دوبله فارسی از mbc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *