بازی‌ های اکتیویژن بلیزارد در سرویس یوبیسافت پلاس عرضه می‌شوند

بازی‌ های اکتیویژن بلیزارد در سرویس یوبیسافت پلاس منتقل خواهند شد و در واقع یوبیسافت هم‌اکنون صاحب حقوق کلاود استریم بازی‌های ABK خواهد بود.

یوبیسافت حق کنترل کردن بازی‌های Call of Duty و سایر بازی‌های Activision Blizzard در خدمات استریمینگ ابری خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA) را برای ۱۵ سال آینده به دست آورده است. این قرارداد از سوی مایکروسافت برای تکمیل معامله Activision Blizzard با مقامات نظارتی انگلیس بود.

بیشتر بخوانید:

قرارداد مایکروسافت و اکتیویژن توسط رگولاتور بریتانیا تایید شد

تاریخ انتشار بازی‌ های اکتیویژن برای گیم‌ پس اعلام شد

بازی‌ های اکتیویژن بلیزارد در سرویس یوبیسافت پلاس

یوبیسافت به توافق نهایی با اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت رسیده است که توسط آن تا پانزده سال آینده، حقوق کلاود استریم بازی‌های ABK به یوبیسافت انتقال خواهد یافت. این توافق به معنای اضافه شدن بازی‌های اکتیویژن بلیزارد به سرویس اشتراکی یوبیسافت (+Ubisoft)، است. مایکروسافت همچنین درخواست تأییدیه از سازمان CMA را برای انتقال حقوق استریم بازی‌های ABK به یوبیسافت داشت.

بازی‌های اکتیویژن بلیزارد در سرویس یوبیسافت پلاس

یوبیسافت اکنون می‌تواند سری بازی‌های Call of Duty و سایر بازی‌های Activision Blizzard را در خدمات استریمینگ ابری خود ارئه دهد. اگر در یکی از کشورهای منطقه اقتصادی اروپا (EEA) زندگی می‌کنید که شامل کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین ایسلند، لیختن‌اشتاین و نروژ هستند، در این صورت شما مجوز رایگانی برای استریم کردن از طریق “هر سرویس استریمینگ بازی ابری انتخابی خود” برای تمامی بازی‌های فعلی و آینده Activision Blizzard برای کنسول و کامپیوتر شخصی که خریداری کرده‌اید، دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *