معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari : از معرفی داستان فیلم تا بیوگرافی بازیگران

“فراری” یکی از جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ است که به زودی اکران خواهد شد. در ادامه با معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari و معرفی داستان فیلم با ما همراه باشید.

فیلم “فراری” یک درام زندگینامه‌ای آینده‌نگر است که به کارگردانی مایکل من ساخته شده و تروی کندی مارتین آن را نوشته است. این فیلم بر اساس کتاب زندگینامه “انزو فراری: مرد و ماشین” نوشتهٔ روزنامه‌نگار مسابقات موتوری بروک یتس در سال ۱۹۹۱ ساخته شده است.

معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari

داستان فیلم Ferrari

داستان فیلم به زندگی انزو فراری، بنیانگذار شرکت سازنده خودروی فراری، می‌پردازد. این فیلم، ابتدایی‌ترین روزهای او را تا رسیدن به موفقیت و شهرت روایت می‌کند. با نمایش تلاش‌ها، آزمایش‌ها و تحمل مشکلات انزو فراری در مسیر ساخت یکی از برندهای معتبر و مورد احترام در صنعت خودروسازی، این فیلم به تماشاگران فرصت می‌دهد تا از نزدیک با زندگی و اندیشه‌های این شخصیت بزرگ آشنا شوند.

اولین تریلر فیلم Ferrari 2023 منتشر شد + تاریخ انتشار

تروی کندی مارتین، فیلم‌نامه‌نویس اسکاتلندی، در گذشته فیلم‌نامه‌هایی مانند “The Italian Job” را نوشته است و واقعیت این است که او نیز مشارکتی در نوشتن فیلم‌نامه فیلم “فراری” داشته است. او با همکاری مان، تلاش کرده است تا فیلم‌نامه این اثر را بر پایه کتاب “انزو فراری: مرد و ماشین” اثر بروک یک‌یتس (1991) بازنویسی کند. این فیلم‌نامه، آخرین اثر پخش نشده از کندی مارتین است، زیرا پس از درگذشت او در سال 2009 منتشر نشده است.

تاریخ اکران فراری:  4دی (24 دسامبر)

بازیگران و عوامل فیلم Ferrari

با توجه به استعداد بازیگران، کارگردانی حساس و داستانی قوی، “فراری” از تحسین و توجه بسیاری برخوردار شده است. این فیلم مناسب برای علاقه‌مندان به داستان‌های زندگی بزرگان و عشق آن‌ها به رویای خود می‌باشد.

در فیلم”فراری”، چندین بازیگر معروف حضور دارند. پنلوپی کروز، شیلین وودلی، سارا گدون، گابریل لئونه، جک اوکانل و جوزپه بانیفتی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اریک مسراشمیت، که پیشتر در فیلم‌هایی مانند “Mank” و “The Killer” به عنوان فیلم‌بردار همکاری کرده است، در فیلم “فراری” نیز به عنوان تصویربردار مشغول به کار شده است. دنیل پمبرتون که تجربهٔ طولانی در ساخت موسیقی متن فیلم‌ها را داراست، موسیقی متن این فیلم را تنظیم کرده است. او پیشتر موسیقی متن فیلم‌هایی نظیر “The Trial of the Chicago 7” و انیمیشن “اسپایدرمن: اسپایدرورس” را خلق کرده است.

معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari و معرفی داستان فیلم و بیوگرافی بازیگران فیلم را در رسانه فیگار ببینید…

معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari
معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari, تاریخ انتشار فیلم Ferrari 2023

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی Ferrari

Penélope Cruz
معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari
تاریخ انتشار فیلم Ferrari 2023

پنه‌لوپه کروز، بازیگر و فعال سینما اسپانیایی است. او در تاریخ ۲۸ آوریل ۱۹۷۴ در مادرید، اسپانیا به دنیا آمد. پنه‌لوپه کروز از جوانی در زمینهٔ تبلیغات تلویزیونی فعالیت کرد و سپس به آموزش رقص پرداخت. وی در سن ۱۵ سالگی در یک آژانس استعداد یابی ثبت نام کرد و وارد دنیای بازیگری شد.

پنه‌لوپه کروز بارها برای بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها نامزد و برنده جوایز مختلفی شده است. او در سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم «ویکی کریستینا بارسلونا» بهترین بازیگر نقش مکمل زن اسکار را بدست آورد. همچنین پنه‌لوپه کروز برای بازی در فیلم‌هایی مانند «بازگشت» و «نه» نیز نامزد جایزه اسکار بوده است. او همچنین در زمینهٔ موسیقی فعالیت داشته و به عنوان یک خواننده و تهیه‌کننده نیز شناخته می‌شود. پنه‌لوپه کروز به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی و اسپانیایی صحبت می‌کند.در زمینهٔ روابط عاشقانه، پنه‌لوپه کروز در سال ۲۰۰۱ با تام کروز ازدواج کرد و دو فرزند به نام‌های لئوناردو و لونا دارند. پس از جدایی از تام کروز، او در سال ۲۰۱۰ با خاویر باردم ازدواج کرد.

Shailene Woodley

معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari
بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی Ferrari

شیلین دایان وودلی، بازیگر و فعال کنشگر آمریکایی است. او در سال ۱۹۹۱ در سن برناردینو، کالیفرنیا متولد شد. وودلی در دوران کودکی با مدلینگ شروع به فعالیت کرد و سپس در نقش‌های کوتاه تلویزیونی ظاهر شد. شهرت وی در سریال درام “زندگی مخفی نوجوان آمریکایی” در طول سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ به او رسید. وودلی برای بازی در فیلم “زادگان” و “اکنون شگفت‌انگیز” در سال ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ به ترتیب، به عنوان یکی از بازیگران برجسته شناخته شد. او برای بازی در فیلم درام عاشقانه “بخت پریشان” و سه‌گانه علمی-تخیلی “ناهمتا” در سال ۲۰۱۴ به شهرت بیشتری دست یافت.

علاوه بر بازیگری، شیلین وودلی در فعالیت‌های اجتماعی و محیط‌زیستی نیز فعالیت دارد و در حمایت از حقوق بشر، محیط زیست و مبارزه با تغییرات آب و هوا نقش داشته است. او همچنین به عنوان سفیر برنامهٔ توسعهٔ پایدار سازمان ملل متحد فعالیت می‌کند.

Jack O’Connell

معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari
داستان فیلم Ferrari

جک اوکانل، بازیگر معروف اهل انگلستان، با بازی در فیلم “شوالیه و روز” و سریال “اسکینز” به شهرت رسید. او همچنین در فیلم “شکست ناپذیر” به کارگردانی آنجلینا جولی در نقش لوئیس زمپرینی، قهرمان المپیک، نقش آفرینی کرد. کارهای دیگر او شامل فیلم‌های “تب لاله” و “هری براون” است. جک اوکانل با بازیگری با استعداد و نقش‌های تحسین‌شده خود، توجه و تحسین منتقدان را به خود جلب کرده است.

Gabriel Luna

معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari
معرفی فیلم سینمایی 2023 Ferrari

گابریل لونا، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی، در تاریخ ۵ دسامبر ۱۹۸۲ به دنیا آمد. وی از سال ۲۰۰۵ تاکنون در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی شرکت کرده است. از جمله ایفای نقش در فیلم “برنی” و همچنین نقش کارآگاه حقیقی و ریو-۹ در فیلم “نابودگر: سرنوشت تاریک”.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *