بیوگرافی مریم مومن ؛ بیوگرافی بازیگر + عکس و سابقه او در بازیگری

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. امروز قصد داریم به بیوگرافی مریم مومن بپردازیم و نگاهی به آثار و حواشی او داشته باشیم.

او تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری کرده است. اگرچه پدر نوازنده نی و هنرمند است و مادرش نیز یک اسب سوار است، اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند. تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم به بازیگری شد.

وی از سوم راهنمایی درآمدزایی می‌کرد و در بیشتر مواقع دستیار دندان پزشک بود و تا زمانی که برای «بانوی عمارت» تست داد هم به عنوان دستیار دندان پزشک فعالیت داشت. او در دبیرستان دیپلم ریاضی را دریافت کرد و به تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه پرداخت.

بیوگرافی مریم مومن

بیوگرافی بازیگر + عکس و سابقه او در بازیگری

می‌توانید فهرست بیوگرافی بازیگر مریم مومن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

اولین تجربه بازیگری

مریم مومن
مریم مومن بازیگر, جنجال لباس مریم مومن

مریم مومن در اولین تجربه بازیگری در نقشی محوری در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت و از تجربه چهره های باسابقه این عرصه استفاده کرد. او گفته است که در این سریال از تجربه بازیگران با سابقه‌تر بسیار استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید:

ازدواج مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن, بیوگرافی بازیگر مریم مومن
بیوگرافی مریم مومن, بیوگرافی بازیگر مریم مومن

از وضعیت ازدواج و همسر مریم مومن اطلاعات دقیقی در دست نیست؛ مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش رسماً تایید کرده است که در یک رابطه عاشقانه قرار دارد و دلش برای شخصی که نام او با (س) شروع می‌شود قنج می رود!

بیشتر بخوانید:

فرزند طلاق

مریم مومن
بیوگرافی بازیگر مریم مومن

مریم مومن در این باره گفته است: طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم. من یک شبه بزرگ شدم و در 9 سالگی و اوج بچگی‌ام حامی مادرم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

بیشتر بخوانید:

جنجال لباس مریم مومن

مریم مومن
مریم مومن بازیگر, جنجال لباس مریم مومن

 اخیرا عکس جدیدی از مریم مومن در فضای مجازی منتشر شد که همه را متعجب کرد. لباس بدن نمای این خانم بازیگر و ساپورت نازکش در رسانه‌ها بسیار کولاک کرد حواشی زیادی را برای مریم مومن به وجود آورد.

بیشتر بخوانید:

بزرگ‌ترین حسرت مریم مومن

مریم مومن
بیوگرافی مریم مومن, بیوگرافی بازیگر مریم مومن

مریم مومن پیش‌تر در شبکه‌های اجتماعی‌اش اعلام کرده است که آرزو می‌کرد که بتواند یک خواهر داشته باشد و بزرگ‌ترین حسرت او در زندگی، نداشتن یک خواهر است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی مریم مومن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *