بهترین انیمه های شبیه Squid Game ؛ محبوب ترین ها را بشناسید

بازی مرکب پرطرفدارترین سریال‌های نتفلیکس است. انیمه‌های معرفی شده برای طرفداران جالب خواهد بود. با نوشتار بهترین انیمه های شبیه Squid Game با فیگار بمانید.

بازی ماهی مرکب یک مفهوم جدید را برای طرفداران فیلم ها و سریال های شبیه اسکویید گیم ندارد. این بدان معنا نیست که بد است. این مسئله فقط به این معنی است که محتوای دیگری وجود دارد که طرفداران می‌توانند از آن لذت ببرند. مدتی طول کشید تا سایر رسانه ها از سری مانگا و فیلم کپی کنند. در حال حاضر تعداد زیادی فیلم، بازی و انیمه وجود دارد که می‌توانید از آنها لذت ببرید و از تشابه آن‌ها با این سریال پر سر و صدای این روزها تعجب کنید. با نوشتار بهترین انیمه های شبیه Squid Game همراه ما بمانید.

بهترین انیمه های شبیه Squid Game

محبوب ترین ها را بشناسید

فهرست انیمه های شبیه بازی مرکب که در ادامه نوشتار بهترین انیمه های شبیه Squid Game با آن‌ها آشنا خواهید شد به شرح زیر است:

The best anime like Squid Game
The best anime like Squid Game

اگر بینندگان از سریال Squid Game لذت بردند، توصیه می‌شود فیلم Battle Royale را تماشا کنید. مجموعه کتاب ها و فیلم های Hunger Games که به شدت شبیه به سریال بازی مرکب است نیز سرگرم کننده است، اما کمتر.

برای طرفداران بهترین انیمه ها و انیمیشن ها ، تعداد زیادی فیلم و سریال عالی وجود دارد که باید آنها را تماشا کنید. برخی ایده های مستقیم هستند که طرفداران سریال Squid Game می‌توانند از آنها پیروی کنند در حالی که توصیه های دیگران کمی انتزاعی تر است. در انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه Squid Game با بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب آشنا خواهید شد، با ما بمانید.

Future Diary

بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب
بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب

Future Diary درباره خدایی است که می‌خواهد بازنشسته شود. او دسته ای از فانی ها را انتخاب می‌کند که فکر می‌کند جایگزین های خوبی خواهند بود. این خدا به هر کدام یک تلفن همراه با قدرت هایی مانند پیش بینی حرکت دشمن در آینده می‌دهد.

سپس آخرین مرد یا زن زنده خدای بعدی خواهد شد. این انیمه یک تجربه پر از استرس و تنش است که به سختی می‌توان ساختار روایی آن را پیش بینی کرد. به لطف معماهای عالی در لابلای ساختار روایتی عالی که از رمز و راز اصلی برجسته تر است، باید تمام تلاش خود را بکنید که بفهمید چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

Btooom

انیمه شبیه بازی ماهی مرکب
انیمه شبیه بازی ماهی مرکب

Btooom نزدیکترین چیزی است که می‌تواند شبیه Battle Royale پیدا کنید. این نکته به این دلیل است که مجموعه ای از افراد را که برخلاف میل خود به جزیره فرستاده شده اند دنبال می‌کند. برای زنده ماندن آنها باید یکدیگر را با بمب بکشند. هر ماده منفجره دارای ویژگی انفجاری متفاوتی از مین تا بمب های چسبنده است. نکته منفی این است که انیمه فقط یک فصل دارد اما مانگا بسیار طولانی تر است.

بیشتر بخوانید:

Platinum End

بهترین انیمه های شبیه Squid Game
بهترین انیمه های شبیه Squid Game

داستان درباره یک دانشجو به نام میرای کاکهشی است که از بدرفتاری عمو و عمه‌اش که از زمان مرگ والدینش او را بزرگ کرده‌اند، خسته شده و اقدام به خودکشی می‌کند. او پس از خودکشی توسط فرشته نگهبان به نام ناس نجات می‌یابد. میرای از طریق ناس می‌فهمد که پدر و مادر خوانده‌اش مسئول مرگ پدر و مادر اصلی او هستند، بنابراین از قدرت‌هایی که به او داده برای مقابله با آنها و اجرای عدالت استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Danganronpa

بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب
بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب

Danganronpa به عنوان یک بازی برای PSP شروع شد. از آن به بعد نسخه اصلی بازسازی شده، پورت شده و چندین دنباله و اسپین آف دریافت کرده است. تعدادی اقتباس انیمیشن نیز بر اساس این بازی ها وجود دارد. در طرح اصلی این انیمه گروهی از دانش آموزان دبیرستانی بر خلاف میل خود وارد یک بازی مرگبار می‌شوند. انیمه طرح خود را با بازی ها دنبال می‌کنند، اما بینندگان انیمه را به علت شخصیت‌پردازی ضعیف از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

Sword Art Online

بهترین انیمه های شبیه Squid Game
بهترین انیمه های شبیه Squid Game

Sword Art Online کمی از ارتباط با Squid Game و ژانر آن به طور کلی تمایز دارد. فصل اول انیمه درباره یک MMO فانتزی است که بازیکنان خود را در بازی به دام می‌اندازد. اگر افراد در MMO بمیرند، در زندگی واقعی می‌میرند.

آیا راه فراری وجود دارد؟ آیا برخی حتی می‌خواهند فرار کنند یا می‌خواهند تا ابد را در دنیایی خیالی زندگی خود را بگذرانند؟ فصل اول اکشن است و یک راز و داستان عاشقانه خوب در پشت آن وجود دارد. فصل های بعدی عجیب به نظر می‌رسند اما فصل اول را هنوز باید جستجو کرد. این انیمه جزو انیمه های ایسکای به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

God Of High School

بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب
بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب

God of High School در یک تورنمنت رزمی تنظیم شده است. برنده یک قایق نقدی دریافت می‌کند. این انیمه در ساختاری رقابتی وحشیانه قرار می‌گیرد که در آن ظاهراً همه چیز خوب پیش می‌رود.

اکشن زیادی وجود دارد اما برخی از ویژگی‌های انیمه های کمدی را هم بین مسابقات در خود دارد. این انیمه در رابطه با بازی Squid بسیار تناسب دارد، زیرا این انیمه ریشه کره جنوبی دارد و ژاپنی نیست.

بیشتر بخوانید:

Death Parade

انیمه شبیه بازی ماهی مرکب
انیمه شبیه بازی ماهی مرکب

رژه مرگ به اندازه برخی خیانت ها به نیمه دوم سریال Squid Game دلخراش است. یک فضای خاص وجود دارد که برخی از افراد خوش شانس در حال مرگ به آنجا می‌روند. این امر در مورد زوج هایی که با هم می‌میرند تناسب زیادی دارد. آن‌ها باید یک بازی انجام دهند تا مشخص شود چه کسانی به بهشت و چه کسانی به جهنم فرستاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

Darwin’s Game

بهترین انیمه های شبیه Squid Game
بهترین انیمه های شبیه Squid Game

پس از دعوت آنلاین یکی از دوستان، کانامه سودو قبول می‌کند که یک بازی درون برنامه‌ای به نام Darwin’s Game انجام دهد. کانامه که از این بازی هیچ اطلاعاتی ندارد، وارد دنیای آنلاین آن شده و بعدا متوجه می‌شود که این یک بازی مرگ‌ و زندگی است.

او در‌می‌یابد که برای عبور از آن باید حریف خود را در یک مبارزه وحشیانه تن به تن بکشد. کانامه که در دام این بازی افتاده، تصمیم می‌گیرد که آن را پاک کرده و با کشتن رییس بازی به مجموعه قتل‌های بی‌امان پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

The World Ends With You

بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب
بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب

انیمه شبیه سریال بازی مرکب The World Ends With You به عنوان یک بازی ویدیویی در سال 2007 در ژاپن آغاز شد. همین امسال سرانجام دنباله بازی، Neo: The World Ends With You، همراه با انیمیشن اقتباسی از نسخه اصلی، بیرون آمد. داستان فیلم درباره نکو است که می‌میرد و در نسخه دیگری دوباره شکل خود را می‌گیرد.

او مجبور می‌شود در طول مجموعه با بازیکنان مختلف دیگر شریک شود. این یک بازی مرگ است که هفت روز طول می‌کشد. اگر بازیکنان بتوانند برنده شوند، می‌توانند هر چیزی که می‌خواهند را آرزو کنند و بدست بیاورند.

بیشتر بخوانید:

Deca-Dence

انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب, بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب
انیمه شبیه سریال بازی مرکب

دکا-دنس یکی از شگفت انگیزترین معماهای یک انیمه در تاریخ اخیر را دارد. این انیمه به عنوان نمایشی درباره آخرین سنگر باقی مانده بشریت که در یک شهر متحرک زندگی می‌کرد، تبلیغ شد. این سیاره از حشرات غرق شده است و فقط یک گروه سرباز نخبه می‌توانند با آن‌ها مبارزه کنند.

این معما و دلهره در ساختار در پایان قسمت اول کاملا شکل خود را می‌گیرد، بنابراین اگر بگوییم این دنیا یک شبیه سازی است، به نکته‌ای کم ارتباط اشاره نکردیم. این یک بازی با افراد واقعی از طریق جهش های زیرزمینی است. انسان‌ها نیز نمی‌دانند که آنها درگیر چه فضایی هستند. یک انیمه شبیه سریال بازی مرکب که باید توجه بیشتری به آن داشته باشید همین انیمه است.

بشتر بخوانید:

Akudama Drive

انیمه شبیه بازی ماهی مرکب, انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب, بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب
انیمه شبیه بازی ماهی مرکب

Akudama Drive یک انیمه سایبرپانک است که جنایتکاران بیداد می‌کنند. یک شب یک دختر جوان درگیر مسابقه می‌شود تا ببیند چه کسی می‌تواند سریعتر یک شیء خاص را سرقت کند.

سرانجام وقتی تمام می‌شود که حلقه انفجاری به گلو بسته می‌شود و سپس مجبور می‌شوند قطار سرقت شده را در حرکت نگه دارند. به نظر می‌رسد تاریک تر از آن است اما در کل یک نمایش کمدی هم در اختیار شما قرار می‌دهد. طرفداران Squid Game باید بتوانند از آن لذت ببرند. بهترین انیمه شبیه بازی ماهی مرکب که باید ببینید همین انیمه است.

بشتر بخوانید:

Redline

بهترین انیمه های شبیه Squid Game, انیمه شبیه بازی ماهی مرکب, انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب, بهترین انیمه شبیه سریال بازی ماهی مرکب
بهترین انیمه های شبیه Squid Game

خط قرمز نیز یک انیمه مسابقه‌ای است اما در این مورد، شامل اتومبیل می‌شود. این یک فیلم است تا یک انیمه. یک مورد مبهم در بین انیمه های موجود که توجه بسیار زیادی را باید به آن داشته باشیم. شبیه نسخه مدرن Speed Racer است با این تفاوت که بین سیاره ای نیست. این انیمیشن درجه یک است و مسابقات هیجان انگیز را در خود دارد. این انیمه شامل هیچ نوع بازی مرگی نیست، اما مطمئناً در پایان جایزه بزرگی وجود دارد و مرگ و میر رخ می‌دهد.

بشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه Squid Game سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *