سکته امین حیایی وی را ویلچر نشین کرد ؛ حقیقت یا شایعه؟ + [عکس امین حیایی با ویلچر]

عکس منتشر شده از امین حیایی روی ویلچر در اینستاگرام وایرال شد و شایعه سکته امین حیایی داور عصر جدید و ویلچرنشین شدن دائمی او را داغ کرد.

چند مدت قبل امین حیایی بازیگر سرشناس سینمای کشور ایران سر صحنه فیلم برداری گریبانگیر حادثه شد. در ادامه با خبر سکته امین حیایی همراه فیگار بمانید.

سکته امین حیایی

امین حیایی سکته

امین حیایی روی ویلچر
عکس امین حیایی روی ویلچر, سکته امین حیایی, امین حیایی سکته

سکته امین حیایی صحت دارد؟

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بوده که این روزها شایعاتی درباه او به وجود آمده است و گفته شده که اوبر اثر سکته ویلچرنشین شده است. این در حالی است که تصویر مربوط به چندی پیش در پشت صحنه یکی از کارهای سینمایی امین حیایی است که وی از ناحیه پا دچار مصدومت شد.

پای امین حیایی در سکانسی از فیلم درخونگاه شکسته بود که کارگردان این فیلم آقای سیاوش اسعدی هم این موضوع را تایید کرده است. در ادامه میتوانید عکس امین حیایی روی ویلچر را تماشا کنید.

امین حیایی روی ویلچر
امین حیایی سکته, سکته امین حیایی, امین حیایی روی ویلچر, امین حیایی ویلچر

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد امین حیایی روی ویلچر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *