نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio ؛ پایان پیچیده «شیطان در اوهایو»

اگر از طرفداران داستان‌های هیجان انگیز از فرقه‌های شیطان پرستی و درام‌های روانشناختی هستید، نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio را از دست ندهید.

شیطان در اوهایو، از آن دسته موفقیت‌های عجیب و غریب نتفلیکس است. یک مینی سریال که نیازی به نگرانی در مورد تمدید برای فصل دوم در مورد آن وجود ندارد، هرچند فکر می کنم ممکن است که نتفلیکس برنامه‌اش را تغییر دهد.

نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio

پایان پیچیده «شیطان در اوهایو»

این مجموعه هشت قسمتی بر اساس کتابی است به همین نام که در سال 2017 توسط داریا پولاتین (که به عنوان مجری برنامه نیز فعالیت می کند) درباره سوزان امیلی دشانل، روانپزشکی که زندگی خانوادگی او پس از نجات و پناه دادن به یک فراری فرقه به نام مای زیر و رو می‌شود نوشته شده است.

نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio
نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio, نقد مینی سریال شیطان در اوهایو

پس از پایان فصل، بسیاری از طرفداران در این فکر هستند که آیا فصل بعدی وجود خواهد داشت تا تمام سوالات بی پاسخ باقی مانده را به پایان برساند. پس بیایید وارد تمام جزئیاتی شویم که تاکنون درباره «شیطان در اوهایو» به دست آورده‌ایم.

فصل اول «شیطان در اوهایو» چگونه به پایان رسید؟

نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio
نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio, نقد مینی سریال شیطان در اوهایو

در اواخر فصل، سوزان در حالی که سعی می‌کند ظاهری از زندگی معمولی را برای ما فراهم کند، در ذهنش است. با این حال، تعهد تونل‌آمیز او برای درست کردن اوضاع برای می، ازدواج و رابطه‌اش با فرزندانش را به هم می‌زند. سوزان که فکر می کند می در خطر شدیدی قرار دارد، زمانی که فرقه سابقش ظاهراً او را می رباید، سوزان همه چیز را رها می کند تا او را نجات دهد.
با این حال، همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست، زیرا سوزان از کارآگاه لوپز (جراردو سلاسکو) می آموزد که رزهای سفیدی که او فکر می کرد از اعضای فرقه است، توسط خود مای فرستاده شده است. با پایین آمدن این پنی، متوجه هولناکی می‌شود: مای بازگشت او به فرقه را تنظیم کرد تا سوزان او را به جای خانواده‌اش انتخاب کند، همانطور که او می‌خواست. سوزان با فهمیدن زمان‌های غیرقابل درک برای ماندن در زندگی‌اش، خون سوزان سرد می‌شود و او با ناباوری در حین پخش تیتراژ به می خیره می‌شود.

آیا فصل دوم «شیطان در اوهایو» وجود خواهد داشت؟

نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio
نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio, نقد مینی سریال شیطان در اوهایو

اینطور که هست، نتفلیکس «شیطان در اوهایو» را برای فصل دوم تمدید یا لغو نکرده است. با توجه به سابقه طولانی مدت غول استریم در تصمیم گیری برای احیای احتمالی بر اساس آمار عملکرد محتوایش، ممکن است برای دریافت تاییدیه رسمی کمی بیشتر منتظر بمانیم. «شیطان در اوهایو» تنها با سه روز حضور در این پلتفرم، تعداد قابل توجهی را به خود اختصاص داد و در رتبه دوم فهرست 10 نمایش برتر انگلیسی پربیننده جهانی با 35.4 میلیون ساعت در هر ورایتی قرار گرفت.

تنها با توجه به داده های اولیه، شانس «شیطان در اوهایو» برای تمدید به نظر می رسد. حتی اگر سریال به عنوان یک سریال محدود بسته بندی شده است، لزوماً به این معنی نیست که فصل دیگری وجود ندارد. بسیاری از عناوین صفحه‌های کوچک، علیرغم شروع به‌عنوان یک نمایش محدود، از جمله «دروغ‌های کوچک بزرگ» و «نیلوفر سفید» قبلاً برای دورهای بعدی بازگشته‌اند، بنابراین فصل دوم «شیطان در اوهایو» کاملاً از جدول خارج نشده است.

صحبتی کوتاه درباره فصل دوم «شیطان در اوهایو»

نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio
نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio, نقد مینی سریال شیطان در اوهایو

اگر از پولاتین بپرسید، ذهن خلاقی که در پس داستان اصلی وجود داشت که به طور ضعیفی از وقایع زندگی واقعی الهام گرفته بود، سریال عمداً برای جرقه زدن گفتگو رها شد و در مورد فصل دوم احتمالی، او گفت که “هر چیزی ممکن است.” در گفتگوی عمیق اخیر با TV Insider، نویسنده روند فکری خود را در پس پایان تکان دهنده توضیح داد.
او به این نشریه گفت: “ما آن را به عنوان یک مینی سریال نوشتیم. شروع، وسط و پایان را نوشتیم. همه کارت هایمان را روی میز گذاشتیم.” “اما داستان طبیعتاً در پایان چند سوال دارد. فرقه کجا رفت و با مای و سوزان چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا او تلفن را برمی‌دارد و در لحظه بعد با پیتر تماس می‌گیرد؟ فکر کردن جالب است. جایی که ممکن است پیش برود، اما در حال حاضر، فقط یک [سری] محدود است.”

وقتی از پولاتین در مورد پایان انفجاری بی‌صدا سریال پرسیده شد، پولاتین تصمیم خود را مبنی بر عدم دریافت واکنش سوزان به افشاگری پیرامون مای در فضای باز توضیح داد. “ما آنها را در آن لحظه رها می کنیم، زیرا این لحظه بسیار بزرگی است و راه های مختلفی وجود دارد. این همان چیزی است که در مورد آن به عنوان یک قطعه مکالمه سرگرم کننده است. من دوست دارم داستان هایی بنویسم که مردم بتوانند با آنها درگیر شوند و در مورد آنها صحبت کنند و بحث کنند. و بنابراین این یک سوال خوب است و برای مخاطب سرگرم کننده است که در مکالمه نیز با آن درگیر شود، مانند آبسردکن. او چه کار می‌کند؟ این به ما این امکان را می دهد که گفتگو با مردم را تحریک کنیم.”

سریال جدید «شیطان در اوهایو» از زندگی واقعی الهام می گیرد

نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio
نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio, نقد مینی سریال شیطان در اوهایو

نتفلیکس بار دیگر در حال بررسی مضامین ناراحت کننده و هیجان انگیز است، این بار از طریق سریال محدود اصلی خود «شیطان در اوهایو». بر اساس رمان پرفروش داریا پولاتین، که به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند، در سریال آینده امیلی دشانل بازیگر «استخوان ها» به همراه سم جیگر بازیگر «پدر و مادر» و مادلین آرتور ستاره «به همه پسرانی که قبلا دوست داشتم» حضور دارند. .

“شیطان در اوهایو” روی روانپزشک دکتر سوزان ماتیس (دشانل) تمرکز دارد که به طور موقت به یک نوجوان پناه می دهد و شروع به تجربه اتفاقات غیرعادی و ناراحت کننده در خانه اش می کند. خط داستان قطعاً به نظر می رسد که می تواند در زندگی واقعی مبتنی باشد، اما به طور کامل از یک داستان واقعی منفرد استخراج نشده است.

«شیطان در اوهایو» درباره چیست؟

نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio
نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio, بررسی مینی سریال devil in ohio

سوزان ماتیس در بیمارستانی به عنوان روانپزشک کار می کند وقتی با می، یک نوجوان مرموز جوان که به نظر می رسد هیچ سابقه یا ارتباطی با دنیای واقعی ندارد، آشنا می شود. تنها چیزی که سوزان در مورد می می داند این است که او ضربه روحی را تجربه کرده است، بنابراین او به دختر اجازه می دهد تا در حالی که منتظر است تا به سرپرستی منتقل شود، در کنار خانواده اش بماند. سوزان تمام تلاشش را می کند تا مای را با زندگی عادی ادغام کند و او را با خانواده اش هماهنگ کند، اما به زودی اتفاقات عجیبی رخ می دهد که زندگی روزمره ماتیس ها را مختل می کند. سوزان در کمال تعجب متوجه می شود که مای از یک فرقه خطرناک فرار کرده است اما به طور کامل گروه را پشت سر نگذاشته است.

 “شیطان در اوهایو”

نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio
نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio, بررسی مینی سریال devil in ohio

شورانر و نویسنده «شیطان در اوهایو» پولاتین در مصاحبه اخیر با The Columbus Dispatch توضیح داد که تهیه کننده ریچل میلر اولین کسی بود که با داستان واقعی الهام بخش کتاب آشنا شد. “وقتی تهیه کننده من ریچل میلر این داستان واقعی را که در اوهایو اتفاق افتاد شنید، آن را به من گفت. می دانستم که باید آن را بگویم. تصمیم گرفتم با یک کتاب شروع کنم. داستان را تخیلی ساختم تا خودم را خلاقانه رها کنم. پولاتین به این نشریه توضیح داد که فکر می‌کنم جالب باشد که آن را برای مخاطبان YA (بزرگ‌سالان جوان) بگویم زیرا دختر در اواسط نوجوانی است.

پولاتین در طول مصاحبه‌اش با The Columbus Dispatch، فاش نکرد که این کتاب بر اساس کدام واقعه خاص ساخته شده است، اما او در مورد فرآیند خلاقانه ساخت طرح توضیح داد. “استخوان های داستان واقعی است و اتفاق افتاده است، و من می خواستم آن را به عنوان یک نقطه پرش در نظر بگیرم. این از وقایع واقعی الهام گرفته شده است، اما یک مستند نیست. این فقط یک نوع متفاوت از داستان سرایی است. برای این، من احساس کردم که بهترین راه حل این است که آن را با خلاقیت آزاد کنید و جزئیات را تخیلی کنید و بگذارید زندگی خودش را بگیرد.”

آیا مواردی در زندگی واقعی وجود دارد که شبیه “شیطان در اوهایو” باشد؟

نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio
نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio, بررسی مینی سریال devil in ohio

در حالی که داستان دقیقی که الهام‌بخش «شیطان در اوهایو» بود هنوز تأیید نشده است، چند مورد قابل توجه وجود داشته است که در طول سال‌ها شامل جنایات و فرقه‌ها در منطقه اوهایو می‌شود، به ویژه قتل‌های مزرعه کرکلند. به گزارش ایستگاه خبری WJW کلیولند، جفری لاندگرن، پیامبر خودخوانده، فرقه ای را بر اساس تفسیرهای خود از آموزه های قدیسان آخرالزمان و قسمت های کتاب مقدس آغاز کرد. در سال 1989، لاندگرن و سایر اعضای فرقه، خانواده ای پنج نفره به نام Averys را در خانه مزرعه لوندگرن که به مرکز عبادت تبدیل شده بود، با خشونت به قتل رساندند. خانواده شوهر و پدر دنیس اوری، همسر و مادر شریل اوری و سه فرزندشان: ترینا، بکی و کارن بودند.

نتفلیکس بار دیگر در حال بررسی مضامین ناراحت کننده و هیجان انگیز است، این بار از طریق سریال محدود اصلی خود «شیطان در اوهایو». بر اساس رمان پرفروش داریا پولاتین، که به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت می کند، در سریال آینده امیلی دشانل بازیگر «استخوان ها» به همراه سم جیگر بازیگر «پدر و مادر» و مادلین آرتور ستاره «به همه پسرانی که قبلا دوست داشتم» حضور دارند. «شیطان در اوهایو» مطمئناً شما را روی لبه صندلی‌تان نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد و بررسی مینی سریال devil in ohio سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *