تصاویر لو رفته از برن سات و کیوانچ تاتلی توع در نیویورک +[بهلول و بیهتر در کنار هم]

برن و کیوانچ زوج افسانه‌ای سریال عشق ممنوعه در یک فیلم سینمایی پارتنر هم خواهند شد. تصاویر برن سات و کیوانچ تاتلی توع در نیویورک توجه هواداران را جلب کرد.

دو بازیگر مشهور ترکیه‌ای که با سریال عشق ممنوعه به اوج شهرت رسیدند، دوباره با هم در یک فیلم سینمایی همبازی شده‌اند. زوج مشهور پس از ۱۴ سال دوباره همبازی می‌شوند. گفته می‌شود فیلم جدید برن و کیوانچ توسط شرکت OGM Pictures ساخته و در نیویورک فیلمبرداری می‌شود. برن و کیوانچ در نیویورک دیده شده‌اند.

برن سات و کیوانچ تاتلی توع در نیویورک

تصاویر لو رفته از برن سات و کیوانچ تاتلی توع در نیویورک +[بهلول و بیهتر در کنار هم]

این فیلم سینمایی که نامش هنوز مشخص نیست از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. مدت‌هاست که تهیه‌کنندگان پیشنهادهایی را برای برن سات (ساآت) و کیوانچ، یکی از زوج‌های افسانه‌ای تاریخ تلویزیون ترکیه ارائه کرده‌اند تا آن‌ها دوباره در یک پروژه رو در روی هم بازی کنند اما این ملاقات تا چندی پیش برگزار نشد.

بالاخره انتظارها به سر رسید و رویایی این زوج هنری در یک فیلم سینمایی پس از ۱۴ سال، بعد از سریال پرمخاطب عشق ممنوعه، اتفاق خواهد افتاد. برن سات و کیوانچ تاتلیتو نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی را بر عهده خواهند داشت.

۳ خبر مهمی که در مورد فیلم به دست آمد این است که این فیلم توسط قلم موفق Nuran Evren Shit نوشته شده است، فیلم در نیویورک فیلمبرداری شده و پس از تولید، از نتفلیکس پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *