ملیکا زارعی روی تخت بیمارستان ؛ بستری شدن خواهر مریلا زارعی

ملیکا زارعی، مجری برنامه‌های کودک که خیلی هم مطرح است، از مبتلا شدن خود به کرونا خبر داد. با نوشتار ملیکا زارعی روی تخت بیمارستان با فیگار باشید.

ملیکا زارعی، مجری برنامه‌های کودک، با انتشار پستی در صفحه مجازی، از مبتلا شدن خود به کرونا خبر داد. ملیکا زارعی (زاده ۳ اردیبهشت ۱۳۶۵) معروف به خاله شادونه است.

ملیکا زارعی بازیگر ایرانی است که در میان کودکان و یا حتی بزرگسالان به خاله شادونه شهرت دارد. وی خواهر مریلا زارعی بازیگر مطرح ایرانی است. ملیکا زارعی مجری برنامه های کودک و شادی‌آور خانه های بچه های ایرانی است. در ادامه با نوشتار ملیکا زارعی روی تخت بیمارستان همراه فیگار بمانید.

ملیکا زارعی روی تخت بیمارستان

بستری شدن خواهر مریلا زارعی

ملیکا زارعی روی تخت بیمارستان, ملیکا زارعی بیمارستان, ملیکا زارعی کرونا, کرونا گرفتن ملیکا زارعی, بستری شدن ملیکا زارعی
ملیکا زارعی روی تخت بیمارستان, ملیکا زارعی بیمارستان, ملیکا زارعی کرونا, کرونا گرفتن ملیکا زارعی, بستری شدن ملیکا زارعی

ملیکا زارعی مجری برنامه‌های کودک تلویزیون و البته پیش‌تر بازیگر برخی از سریال‌ها همچون “متهم گریخت” است. وی با انتشار پستی در صفحه مجازی از مبتلا شدن خود به کرونا خبر داد و نوشت:

با وجود رعایت پروتکل، ناباورانه مبتلا شدم رفتم در دنیای عجیب و پر از ترس کرونااا …. آخ که نگم براتون دلتااااا هیچ وقت فکر نمی‌کردم اون موقع‌ها که ریاضی حل میکردم دلتا قرار چیکار کنه با من.

در ادامه با نوشتار ملیکا زارعی بیمارستان همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

ملیکا زارعی کرونا

در انتهای نوشته‌های خود در شبکه مجازی اینطور می‌نویسد:

باور کنید تا قبل از این بیماری نمیتونستم درک کنم که پزشکان و پرستاران این روزها در چه وضعیت سخت و عجیبی دارن روزها و شب های پر التهاب و سخت رو می گذرونن تشکر می کنم از پزشکانی که در ساعات سخت اولیه ابتلا من رو یاری کردند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ملیکا زارعی روی تخت بیمارستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *