ساپورت مریم مومن ؛ عکس لو رفته از ظاهر این بازیگر در یک مهمانی خصوصی

تصویری از ساپورت مریم مومن در یک مهمانی خصوصی جنجالی به پا کرد. برای تماشای عکس لو رفته از ساپورت مریم مومن همراه ما باشید.

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. او تک فرزند خانواده است و دوران کودکی اش را در مشکین شهر اردبیل سپری کرده است. اگرچه پدر نوازنده نی و هنرمند است و مادرش نیز یک اسب سوار است، اما به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند.

تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورود مریم به بازیگری شد. پوشش او در یک مراسم خبرساز شد. در ادامه با خبر جنجال لباس مریم مومن همراه ما باشید.

ساپورت مریم مومن

عکس لو رفته از ظاهر این بازیگر در یک مهمانی خصوصی

جنجال لباس مریم مومن, عکس لو رفته از ساپورت مریم مومن
جنجال لباس مریم مومن

مریم مومن با بازی در سریال بانوی عمارت در نقش فخر الزمان شناخته و معروف شد. بازی مریم مومن از سوی مخاطبان این سریال مورد توجه قرار گرفت و پیگیری ها برای شناخت بازیگر این نقش زیاد شد.

وی از سوم راهنمایی درآمدزایی می‌کرد و در بیشتر مواقع دستیار دندان پزشک بود و تا زمانی که برای “بانوی عمارت” تست داد هم به عنوان دستیار دندان پزشک فعالیت داشت. او در دبیرستان دیپلم ریاضی را دریافت کرد و به تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه پرداخت.

مریم مومن با انتشار عکسش نوشت:

دل مرنجان که ز هر دل به خدا راهی است.

مریم مومن
جنجال لباس مریم مومن, عکس لو رفته از مریم مومن

او در کپشن عکس دیگری نوشت:

هر چیزی را نباید رها کرد به امید قسمت. خود قسمت هم گاهی امیدش به آدم‌هاست. دخترهای واقعی هرگز بی‌نقص نیستن و دخترهای بی‌نقص هرگز واقعی نیستن.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عکس لو رفته از مریم مومن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *