سفر آنجلینا جولی به یمن ؛ چرا آنجلینا جولی پس از 7 سال به یمن میرود؟

وزیر خارجه یمن در باره این سفر گفت که سفر آنجلینا جولی به یمن برای جلب توجه جهانیان به تجاوزات و محاصره مداوم علیه مردم یمن است.

آنجلینا جولی، سفیر حسن نیت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل UNHCR در سفری با هدف برجسته کردن رنج مردم یمن پس از 7 سال جنگ وارد یمن شد. در ادامه با خبر آنجلینا جولی به یمن میرود همراه فیگار بمانید.

سفر آنجلینا جولی به یمن

چرا آنجلینا جولی پس از 7 سال به یمن میرود ؟

سفر آنجلینا جولی به یمن
آنجلینا جولی به یمن رفت, آنجلینا جولی به یمن میرود, سفر آنجلینا جولی به صنعا

آنجلینا جولی به یمن رفت

به گزارش روسیا الیوم به نقل خبرگزاری سبأ وابسته به انصار الله یمن، هشام شرف در دیدار با نماینده دائم کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل گفت سفر آنجلینا جولی در یمن برای جلب توجه جهان به دشمنی و محاصره ملت یمن کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :

از سوی دیگر مایا امیراتونجا گفت کمیساریا می داند که نیاز فوری به افزایش کمک های بشردوستانه به ملت یمن وجود دارد و وی اشاره کرد که تلاش هایی از سوی کمیساریا با کشورهای کمک کننده صورت می گیرد تا حجم کمک ها به یمنی ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سفر آنجلینا جولی به یمن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “سفر آنجلینا جولی به یمن ؛ چرا آنجلینا جولی پس از 7 سال به یمن میرود؟

  1. برای قیمت نفت! چون قیمت نفت رفته بالا ..!(بخاطره حملات قبلی) یک حمله دیگه، به عربستان سعودی، قیمت نفت تا جایی میره بالا،که امریکا و غرب ..! بشن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *