فرانک اوفارل درگذشت ؛ سر مربی که فاتح بازی های آسیایی ایران بود

فرانک اوفارل درگذشت ، او سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و قهرمان بازی‌های آسیایی 1974 بود و همچنین با تیم ملی ایران در سال 1976 به المپیک صعود کرد.

فرانک اوفارل در بین سال‌های 1974 تا 1976 (1353 تا 1355) هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت.

فرانک اوفارل درگذشت

سر مربی که فاتح بازی های آسیایی ایران بود

فرانک اوفارل درگذشت

متاسفانه فرانک اوفارل مرد، این مربی بعد از ناکامی ایران در صعود به جام جهانی 74 جای محمود بیاتی را گرفت و تاثیر خوبی در تیم ملی ایران داشت و او نیز هدایت منچستریوناتید را نیز در کارنامه خود داشته است. فرانک اوفارل ایران را بسیار دوست داشت.

بیشتر بخوانید :

فرانک اوفارل ایرلندی سابقه هدایت منچستر یونایتد، لستر سیتی، کاردیف سیتی و الشباب امارات را نیز در کارنامه داشت. او بی شک از تاثیرگذار ترین افراد خارجی در فوتبال ایران بوده و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال، یکی از بهترین مربیان خارجی شاغل در ایران بوده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فرانک اوفارل درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *