کنسرت رضا صادقی و علی یاسینی ؛ رضا صادقی و علی یاسینی در اکسپو دبی روی صحنه می‌روند

کنسرت رضا صادقی و علی یاسینی به دعوت اکسپو 2020 دبی در سوم و هفتم فروردین 1401 برگزار میشود و رضا صادقی عنوان عشق و صلح را برای این کنسرت انتخاب کرده است.

اکسپو به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی جهان با شرکت بیش از 190 کشور گفته می‌شود که برای نمایش بهترین دستاورهای کشورهای مختلف به‌خصوص در زمینه فناوری، نوآوری به کار می‌رود و با حضور گردشگران بیش از 200 کشور و بیش از 3 میلیون بازدید کننده هر پنج سال یک بار اتفاق می‌افتد. در ادامه با خبر کنسرت علی یاسینی و رضا صادقی همراه فیگار بمانید.

کنسرت رضا صادقی و علی یاسینی

رضا صادقی و علی یاسینی در اکسپو دبی روی صحنه میروند

کنسرت رضا صادقی و علی یاسینی
اکسپو دبی علی یاسینی, کنسرت علی یاسینی و رضا صادقی

میلاد ماهان راد، مدیرعامل شرکت لیما درباره کنسرت رضا صادقی دبی گفت: پس از دریافت دعوت نامه ویژه اکسپو، پیگیری‌هایی صورت دادیم و پس از اعلام شرایط اجرای رضا صادقی و علی یاسینی در اکسپو، اعلام کردند که برنامه رضا صادقی و علی یاسینی برای استیج اصلی اکسپو در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید :

او در باره اکسپو دبی علی یاسینی اظهار کرد: از دید من این یک اتفاق ویژه برای موسیقی پاپ ایران است. همه تلاش ما برگزاری برنامه ای بی نقص و با کیفیت بالا خواهد بود و تمام توان خود را برای ارائه کنسرتی بزرگ و ویژه به کار خواهیم گرفت تا نماینده ای لایق برای هنر ایران در این فستیوال بین المللی باشیم.

کنسرت رضا صادقی و علی یاسینی
بلیط کنسرت رضا صادقی, کنسرت رضا صادقی دبی

کولد پلی، کریس دِ برگ، جان هیومن، راغب علامه برخی از موزیسین‌های دبی هستند که در طول برگزاری اکسپو 2020 در این فستیوال روی صحنه رفته‌اند.

لازم به ذکر است که بلیط کنسرت رضا صادقی و علی یاسینی در سی دقیقه به فروش رفت و به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کنسرت رضا صادقی و علی یاسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *