ببینید: استایل متفاوت گیتی قاسمی +[ماجرای تجربه مرگ عجیب گیتی قاسمی]

استایل متفاوت گیتی قاسمی در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است. گیتی قاسمی بازیگر سریال ایرانی نیوکمپ است.

عکسی از گیتی قاسمی بازیگر سریال نیوکمپ منتشر شده است که بسیار پربازدید شده است. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید گیتی قاسمی همراه ما بمانید.

استایل متفاوت گیتی قاسمی

  • عکس جدید گیتی قاسمی

به گزارش منابع خبری:

گیتی قاسمی در روز مرداد ۱۳۵۵ متولد شد. گیتی قاسمی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی، از دانشگاه تهران، است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس گیتی قاسمی را مشاهده کنید:

استایل متفاوت گیتی قاسمی
استایل متفاوت گیتی قاسمی

مرگ گیتی قاسمی با نیسان آبی

ماجرای عجیب مرگ تقریبی گیتی قاسمی

گیتی قاسمی در سریال‌های نمایش خانگی زیادی از جمله جمله سیاوش و سال های دور از خانه حضور داشته است. این روزها نیز به لطف سریال نیسان آبی، نام گیتی قاسمی و نیسان آبی همواره در کنار یکدیگر به زبان می‌آیند. اما ماجرای گیتی قاسمی و نیسان آبی به سال‌ها پیش از سریال نیسان آبی باز می‌گردد. گیتی قاسمی بازیگر با تجربه سینما و تلوزیون است و نقش‌های ماندگاری را ایفا کرده است. اکنون قصد داریم تا به ماجرای عجیب مرگ گیتی قاسمی با نیسان آبی بپردازیم.

مرگ گیتی قاسمی با نیسان آبی
مرگ تقریبی گیتی قاسمی, تصادف گیتی قاسمی با نیسان آبی

در روز گذشته، گیتی قاسمی در برنامه فرمول یک حضور یافت. او در این برنامه، از خاطره تلخ تصادف گیتی قاسمی با نیسان آبی در دوران نوجوانی‌اش گفت. وی گفت که در دوران نوجوانی، در راه دبیرستان بود که یک نیسان آبی با او تصادف کرد. اما اتفاقتی که پس از تصادف گیتی قاسمی با نیسان آبی برای او می‌افتد، حتی از این تصادف نیز عجیب‌تر است.

گیتی قاسمی نیسان آبی را حتی در حالت بیهوشی می‌دید. روح او از بدنش خارج شده و به همین دلیل بود که گیتی قاسمی نیسان آبی را در هر شرایطی مشاهده می‌کرد. در ادامه نیز او گفت که همکلاسی‌ها و معلمانش را که با مینی بوس او را به بیمارستان می‌بردند می‌دید و حتی پس از به هوش آمدن، به آن‌ها گفت که کجا نشسته بودند.

بیشتر بخوانید:

مرگ گیتی قاسمی با نیسان آبی
گیتی قاسمی نیسان آبی, گیتی قاسمی و نیسان آبی

ماجرای گیتی قاسمی و نیسان آبی بسیار عجیب به نظر می‌رسد. در ادامه او گفت که طی این حادثه، یک هفته کامل را در کما به سر می‌برد اما تمام این مدت شاهد تمام اتفاقات بود. البته که پس از به هوش آمدن از مرگ تقریبی گیتی قاسمی حافظه او دچار مشکل شد و نمی‌توانست مادرش را به یاد بیاورد. همچنین تصادف گیتی قاسمی با نیسان آبی باعث شد که حافظه کوتاه مدت او برای همیشه دچار آسیب شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرگ گیتی قاسمی با نیسان آبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *