دواین جانسون رکورد بیشترین دستمزد یک بازیگر در تاریخ سینما را شکست

رکورد بیشترین دستمزد یک بازیگر توسط دواین جانسون خبری است که به تازگی در مجلات خارجی منتشر شده و به شدت سر و صدا به پا کرده است.

در حین اعتصاب اتحادیه بازیگران، دواین جانسون برای فیلم اکشن و کمدی «رد وان» (Red One)، رکورد بیشترین دستمزد یک بازیگر در تاریخ را شکست و گران‌قیمت‌ترین بازیگر تاریخ سینما شد.

بیشتر بخوانید:

دیواین جانسون در نقش خدای جنگ

رکورد بیشترین دستمزد یک بازیگر توسط دواین جانسون

گزارش شده که راک برای این فیلم دستمزدی ۵۰ میلیون دلاری دریافت می‌کند و رکورد دستمزد ۴۰ میلیون دلاری «رابرت داونی جونیور» برای «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War)، «دنزل واشینگتن» برای «چیزهای کوچک» (The Little Things) و «ویل اسمیت» برای «شاه ریچارد» (King Richard) را می‌شکند. پیش از این نیز گزارش شده بود که «دنیل کریگ» برای دنباله Knives Out دستمزد ۱۰۰ میلیون دلاری دریافت کرده است.

رکورد بیشترین دستمزد یک بازیگر توسط دواین جانسون
رکورد بیشترین دستمزد توسط دواین جانسون, رکورد شکنی دواین جانسون, دستمزد بالای دواین جانسون

دستمزد بالای دواین جانسون

رکورد بیشترین دستمزد یک بازیگر توسط دواین جانسون
رکورد بیشترین دستمزد توسط دواین جانسون, رکورد شکنی دواین جانسون, دستمزد بالای دواین جانسون

«جیک کسدن» که در فیلم‌های «جومانجی» از جمله «جومانجی: مرحله بعدی» (Jumanji: The Next Level) نقش آفرینی کرده است، این فیلم را کارگردانی می‌کند و «کریس مورگان» که «هابز و شا» (Hobbs and Shaw) و «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) را نوشته به عنوان نویسنده فیلمنامه به این پروژه اضافه شده است. همچنین گفته شده که کسدان و جانسون با فیلم‌های «جومانجی» فروش ۱.۷ میلیارد دلاری را تجربه کرده‌اند.

سال گذشته اوانز در مصاحبه با کامیک‌ بوک گفته بود:

مدت طولانی و زیادی است که من در این صنعت حضور دارم، اما هیچ‌ وقت در فیلمی با مضمون کریسمس بازی نکرده بودم. هیچ‌ وقت به چنین فیلمی برخورد نکرده بودم. آن‌ها ساخته می‌شوند، گاها ساخته می‌شوند؛ اما هیچ‌گاه سر راه من قرار نگرفته‌اند. بنابراین وقتی این یکی پیدا شد، گفتم نمی‌توانم به آن نه بگویم. نمی‌توانم.

 

رکورد بیشترین دستمزد توسط دواین جانسون

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *