دانلود جوکر حامد آهنگی ؛ دانلود فصل 5 برنامه جوکر

در نوشتار جدید فیگار، لینک دانلود جوکر حامد آهنگی پیوست شده است. برای دانلود فصل 5 برنامه جوکر به طور یکجا همراه ما باشید.

دانلود فصل 5 برنامه جوکر

دانلود فصل 4 برنامه جوکر به صورت یکجا

دانلود فصل 3 برنامه جوکر به صورت یکجا

دانلود فصل 2 برنامه جوکر به صورت یکجا

لینک دانلود پس از انتشار پیوست خواهد شد.

جوکر (مهمانان فصل پنجم جوکر ؛ کمدین های نخند فصل 5 چه کسانی خواهند بود؟) یکی از جدیدترین آثار فیلیمو، با میزبانی سیامک انصاری و کارگردانی احسان علیخانی (احسان علیخانی در بیمارستان بستری شد ؛ دلیل بستری شدن احسان علیخانی چیست ؟) و سیدحامد میرفتاحی است. برنامه رئالیتی شو جوکر از روی یک برنامه‌ ژاپنی از کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) ساخته شده است. البته ناگفته نماند که ماتسوموتو نیز مسابقه جذابش را با الهام از برنامه معروف Big Brother ساخت.

برندگان نهایی فصل 4 جوکر ؛ کدام شرکت کننده در فصل چهارم برنده جایزه شد؟

در هر فصل این مسابقه هشت نفر از کمدین‌ها یا بازیگران معروف به میزبانی سیامک انصاری در مکان مخصوص این برنامه دور یکدیگر جمع می‌شوند. آن‌ها در مدت شش ساعت باید تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما قسمت سخت ماجرا اینجاست که اگر خودشان بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود.

برای دانلود فصل 5 جوکر و تمامی قسمت‌های آن، همراه ما باشید.

دانلود جوکر حامد آهنگی

تمام فصل 5 را به صورت یکجا دانلود نمایید

دانلود فصل 5 جوکر, دانلود قسمت اول فصل 5 جوکر, دانلود قسمت دوم فصل 5 جوکر, دانلود فصل 5 برنامه جوکر
دانلود جوکر حامد آهنگی

برنامه جوکر ایرانی در 16 ساعت اولیه انتشارش به رکورد 10 میلیون و 249 هزار و 380 دقیقه تماشا رسید. سیامک انصاری که مجری و میزبان مسابقه جوکر است چندی پیش نیز با حضور گسترده در تبلیغات خبرساز شد.


علاوه بر دانلود فصل 5 برنامه جوکر می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


فصل اول جوکر در 4 قسمت با حضور آقایان “امین حیایی”، “بیژن بنفشه خواه”، “رضا نیکخواه”، “هومن حاجی عبدالله زاده”، “سام درخشانی”، “امیر مهدی ژوله”، “امیر کاظمی” و “سهیل مستجبیان” به اتمام رسید.

دانلود برنامه جوکر
دانلود جوکر حامد آهنگی

فصل دوم جوکر نیز در 4 قسمت با حضور آقایان “هومن برق‌نورد”، “بهنام تشکر”، “عباس جمشیدی‌فرد”، “آرش نوذری”، “سپند امیرسلیمانی”، “ایمان صفا”، “وحید آقاپور” و “شهرام قائدی” به اتمام رسید.

برنده فصل یک جوکر هومن حاجی‌عبدالله‌زاده و سهیل مستجبیان شدند. آن دو هنگام انجام دوئل آخر تصمیم گرفتند که جایزه را بین خود تقسیم کنند. زامبی‌ها نیز از خنداندن آن‌ها منصرف شدند. به همین سبب 150 میلیون بین این دو عزیز نخند و نچسب (:D) تقسیم شد.


علاوه بر دانلود فصل 5 برنامه جوکر می‌توانید مطالب ذیل را نیز مطالعه نمایید:


در مقاله برنده فصل دو جوکر، برنده فصل سه جوکر و برنده فصل چهار جوکر نیز می‌توانید از شرکت‌کننده برنده فصل‌های قبل مطلع شوید. برای دانلود فصل 5 جوکر و قسمت‌های مختلف آن، با کیفیت‌های مختلف همراه ما باشید.

دانلود برنامه جوکر
حامد آهنگی جوکر

دانلود فصل 5 جوکر با کیفیت 480p

دانلود فصل 5 برنامه جوکر

دانلود برنامه جوکر
حامد آهنگی جوکر

دانلود فصل 5 جوکر با کیفیت 720p

دانلود فصل 5 برنامه جوکر

لینک دانلود پس از انتشار پیوست خواهد شد.

دانلود برنامه جوکر
دانلود جوکر حامد آهنگی, حامد آهنگی جوکر

بیشتر بخوانید:

دانلود جوکر فصل 5 قسمت 4, دانلود قسمت 4 فصل پنجم سریال ایرانی جوکر
دانلود جوکر حامد آهنگی, حامد آهنگی جوکر

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود جوکر حامد آهنگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *