حرکت منشوری دانشگر ؛ حرکتی که برای او گران تمام شد! + عکس

حرکت منشوری دانشگر در دیدار بازی پرسپولیس و استقلال در دقایق آخر که استقلال گل مساوی را به ثمر رساند برای او دردسر ساز شد.

حرکت منشوری محمد دانشگر برای او و استقلال دردسرساز شد. در ادامه با خبر حرکت منشوری دانشگر در دربی همراه فیگار بمانید.

حرکت منشوری دانشگر

حرکتی که برای او گران تمام شد! + عکس

حرکت منشوری دانشگر
حرکت منشوری دانشگر در دربی, حرکت منشوری بازیکن استقلال

حرکت منشوری بازیکن استقلال

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی استقلال در دربی روز گذشته، محمد دانشگر، مدافع آبی پوشان به سمت هواداران پرسپولیس حرکتی را انجام داد که براین اساس سرخ‌پوشان از وی به دلیل انجام این حرکت غیراخلاقی به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :

همچنین باشگاه پرسپولیس شکواییه ای را در مورد حرکت بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان‌های استقلال در برخورد با مهدی ترابی در بین دو نیمه این مسابقه آماده کرده که این لایحه را هم صبح فردا مانند شکایت خود از سه بازیکن خارجی استقلال و محمد دانشگر تقدیم کمیته انضباطی فدراسیون خواهد کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حرکت منشوری دانشگر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “حرکت منشوری دانشگر ؛ حرکتی که برای او گران تمام شد! + عکس

  1. فیگارلنگی استقلال مدافعان زیادی داره هرچی که به کمک لنگ برید سربازی امیری وفرجی ماستمالیزیشن نخواهد شد،حالا بگردیدکه چطوری میشه محرومیت بتراشی کسی نمیشناستت لابدمیخوای معروف شی،، بایدجامهابه صاحبانش برگرده امیری سربازفراریه ورئیس نظام وظیفه بایدمشخص کنه که چه کسانی دست داشتن،عدالت با تحویل جامها به صاحبانش،راستی چن ساله فراریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *