سهمیه بنزین نوروزی ؛ سهمیه بنزین نوروزی در کار نیست از ذخیره قبلی استفاده کنید!

سهمیه بنزین نوروزی امسال در دستور کار نیست و مردم می‌توانند از ذخیره بنزین موجود در کارت سوخت خود در ایام نوروز استفاده کنند.

کرامت ویس کرمی روز جمعه، 27 اسفند، در گفت‌وگو با تلویزیون حکومتی ایران، ضمن اعلام این خبر گفت که مردم ‌می‌توانند از ذخیره 9 ماه بنزین موجود در کارت سوخت خود استفاده کنند. در ادامه با خبر سهمیه بنزین عید همراه فیگار بمانید.

سهمیه بنزین نوروزی

سهمیه بنزین نوروزی در کار نیست از ذخیره قبلی استفاده کنید!

سهمیه بنزین نوروزی
بنزین نوروز, سهمیه بنزین نوروز, سهمیه بنزین عید

سهمیه بنزین فروردین ۱۴۰۱

وزارت نفت کرامت ویس کرمی افزود: پیش از این ذخیره باقی مانده در کارت‌های سوخت پس از 6 ماه قابل برداشت نبود، اما با فراهم شدن امکان ذخیره 9 ماه سهمیه بنزین در کارت سوخت، مردم می‌توانند از ذخیره‌های کارت سوخت خود استفاده کنند، چرا که قرار نیست سهمیه بنزین نوروزی جدا از سهمیه ماهانه داده شود.

بیشتر بخوانید :

وی درباره وضع تولید و مصرف بنزین در کشور خاطرنشان کرد: هم اکنون تولید بنزین نسبت به مصرف مثبت است، اما اگر روند مصرف بنزین صعودی شود و ممنوعیتی نباشد، ممکن است تراز منفی شود. مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: هم اکنون میانگین تولید روزانه بنزین در کشور 103 میلیون لیتر است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سهمیه بنزین نوروزی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *