شعار سال ۱۴۰۱ ؛ نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر به همراه متن

نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نام گذازی و اعلام شده است. شعار سال ۱۴۰۱ در اختیار شما قرار گرفته است. همراه فیگار بمانید.

شعار سال ۱۴۰۱ هنوز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری نشده است. به محض اعلام در  سایت فیگار  همراه با متن قرار می گیرد.

تولید دانش بنیان اشتغال زایی

شعار سال ۱۴۰۱

نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر به همراه متن

شعار سال ۱۴۰۱
نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی, تولید دانش بنیان اشتغال زایی

بیشتر بخوانید:

شعار سال۱۴۰۰: «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»

امسال -سال ۱۴۰۰- یک زمینه‌ِی خوبی برای شکوفایی جهش تولید وجود دارد که از این بایستی حدّاکثر استفاده را کرد. باید این حرکت با جدّیّت دنبال بشود و به طور عمده حمایتهای قانونی و دولتی و حکومتی از همه‌سو نسبت به جهش تولید انجام بگیرد.

چه این دولت تا وقتی که بر سر کار است، چه دولت آینده از اوّل استقرار بایستی همّت خودش را بر این قرار بدهد که موانع را برطرف کند و حمایتهای لازم را انجام بدهد و ان‌شاءالله جهش تولید به معنای واقعی کلمه در امسال انجام بگیرد.

بیشتر بخوانید:

لذا من شعار امسال را این جور تنظیم کردم: «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»؛ یعنی شعار این است: تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها. ما بایستی تولید را محور کار قرار بدهیم و حمایتهای لازم را انجام بدهیم و مانعها را از سر راه تولید برداریم.

امیدواریم ان‌شاءالله به لطف الهی این شعار تحقّق لازم را پیدا کند. ان‌شاءالله بعداً در سخنرانی در همین زمینه و همچنین در زمینه‌ی انتخابات عرایضی را عرض خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت محمدرضا حیاتی ؛ حضور در تلویزیون بعد از 2 سال

امیدواریم روح مطهّر امام بزرگوارمان و ارواح طیّبه‌ی شهدای عظیم‌الشّأن‌مان از ما راضی و خشنود باشند و سال، سال مبارکی برای ملّت ایران باشد حضرت ولیّ‌عصر (ارواحنا فداه) ملّت ایران را و مسئولین کشور را و آحاد مردم را دعا کنند و تفضّلات خودشان را به این ملّت ارزانی بدارند

و لطف خودشان را و توجّه خودشان را ان‌شاءالله نسبت به این ملّت همچنان که در گذشته وجود داشته ادامه بدهند.والسّلام علیه و علیکم و رحمهالله و برکاته

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شعار سال ۱۴۰۱ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *