ساعت پخش زیرخاکی 3 ؛ تیزر + هرآنچه که باید بدانید

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام تیزر زیرخاکی 3 منتشر شد. در ادامه با ما باشید تا به ساعت پخش زیرخاکی 3 و هرآنچه که در رابطه با پخش سریال زیرخاکی ۳ می‌دانیم، بپردازیم.

فصل اول سریال زیرخاکی در ماه رمضان سال 1399 منتشر شد. فصل دوم این سریال نیز در خرداد 1400 منتشر شد. اکنون نوبت تیزر فصل 3 زیرخاکی است تا فصل جدید این سریال را به عنوان یکی از بهترین سریالهای نوروزی سال 1401 معرفی کند.

ساعت پخش زیرخاکی 3

هرآنچه که از فصل سوم سریال زیرخاکی می‌دانیم

تیزر زیرخاکی 3
زمان پخش سریال زیر خاکی 3, ساعت پخش تکرار سریال زیر خاکی 3, داستان سریال زیر خاکی 3, پخش سریال زیرخاکی ۳

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، پیام احمدی نیا، رامین راستاد، اکبر رحمتی، خسرو احمدی، اصغر نقی‌زاده، مریم سرمدی، مهری آل‌آقا، ابراهیم طلعتی‌نژاد، فاطمه نیشابوری، محمدرضا فرزام، حسین عقدایی، عبدالحمیم تقلبی، رزاق رادان، افشین طایی و رایان سرلک با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی جزو بازیگرانی هستند که در این سریال حضور خواهند داشت.

در ادامه می‌توانید تیزر فصل 3 زیرخاکی را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که تنها برخی از بازیگران ذکر شده در تیزر فصل سوم سریال زیرخاکی حضور داشتند. با این حال تیزر فصل سوم سریال زیرخاکی می‌تواند بسیار جذاب عمل کرده و مخاطبان را برای فصل سوم آماده کند. از یکشنبه 29 اسفند ماه هر شب ساعت 22:15 شاهد ادامه ماجرا‌های فریبرز باغ بیشه در فصل سوم «زیرخاکی» هستند که از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. تیزر فصل 3 زیرخاکی نیز برای معرفی این ماجراهای جدید به نمایش در آمد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیزر زیرخاکی 3 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

زمان پخش سریال زیر خاکی 3, ساعت پخش تکرار سریال زیر خاکی 3, داستان سریال زیر خاکی 3, پخش سریال زیرخاکی ۳


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *